Aviseringar
Rensa alla

Bisexuell i en as jobbig situation, hjälp?


Ämnesstartare

Ända sen jag berättade för min kompis att jag är bisexuell så blev allting hel jobbigt. Vi kunde byta om framför varandra, duscha i samma rum, liksom ingen av oss var blyga på det sättet. Vi är as tighta hon är min, inte för att ranka mina kompisar.. men hon är nummer 1. Men först liksom började hon med några ''skämt'' såsom skulle du kunna vara tillsammans med mig om jag var bi och så vidare, massa konstiga frågor och jag fortsätter att säga samma sak, hon är som en syster för mig, om vi ens skulle göra något så skulle det kännas äckligt, konstigt och bara motbjudande det är som jag skulle göra något med min syster. Men nu, nu är hon jätte blyg hon vågar knappt byta om i samma rum som mig och om hon gör så är det som om jag vore någon pedofil och hon känner sig tvingad att byta om mitt framför mig, as stelt. Hon fortsätter med sina dryga skämt som när vi är på toan, ''kolla inte nu, fast jag vet att du vill, hehe...''

Som sagt så har jag förklarat för henne att jag skulle ALDRIG kunna gilla henne på det sättet. Hon är en familjemedlem för mig. Någon som vet   v a f a n  jag kan göra för att hon ska slappna av och veta att jag är förfan exakt samma person som jag va innan. Detta går mig seriöst på nerverna... 


   
Citera

hon kanske e attraherad


   
SvaraCitera

lmaomynigga:
hon kanske e attraherad

+1

Fråga henne om hon är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:
hon kanske e attraherad

Nja.. hon är så hetero man kan bli..


   
SvaraCitera
grisen

↑ sånt kan ändras när som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisen:
↑ sånt kan ändras när som

Jo.. Jag vet, men hon har aldrig gett mig några vibbar som helst på att hon kan ha varit attraherad.. men vad vet jag, kan va så. Aldrig tänkt på det förut bara


   
SvaraCitera
b1son

säg att du inte är ngn man som sexualiserar kvinnor 24/7


   
SvaraCitera

Är la kanske jobbigt i början, hon vet la inte riktigt hur hon ska tänka o bete sig. Ge henne lite tid så fattar hon nog snart 🙂 


   
SvaraCitera

Men gud ändå, kan din vän inte gråta lite mer krokodiltårar? 


   
SvaraCitera

Introducera lesbisk porr för henne nästa gång ni har en sleepover och se var det leder! :))


   
SvaraCitera

Nej, hon är inte attraherad, hon är en inskränkt homofob.


   
SvaraCitera

Antagligen är det enda du kan göra att ge det tid.


   
SvaraCitera

Fråga henne ifall hon tänder på eller gillar ALLA sina killkompisar, så förstår hon kanske din situation? Är man hetero tänder man ju inte på precis alla av motsatt kön, måste ju vara likadant om man är bi Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Försök kanske att säga som det är att du aldrig liksom skulle kunna se henne på det sättet, hon kanske bara vill ha det bekräftat att du inte ser henne på det sättet och aa va bara ärlig så blire nog bra Tumme upp


   
SvaraCitera

Hon kanske är lite förnärmad för att du inte är attraherad av henne..? Verkar inte jättetroligt men kan vara en tanke, ett delskäl kanske.


   
SvaraCitera