Aviseringar
Rensa alla

Bisexuell - vill ha en tjej.


Ämnesstartare

Hej, jag har ett problem. Jag är 15 och vetat att jag är bi i snart 1 år, men jag känner att jag vill ha ett förhållande med en tjej och kan inte hitta någon.. Finns det någon som kanske vill prata med mig och se vart det går? Det skulle va bäst om der var någon som bor i Uppsala krokarna och helst är mellan 15 och 20 år. [cute]


   
Citera

RFSL borde väl finnas i Uppsala, right? Du kan ju alltid kolla om dom har några aktiviteter för unga hbtq-personer där du kanske har turen att träffa en trevlig tjej. Jag är själv bisexuell och brukar hänga på ungdomskafé varannan vecka som hålls av RFSL ungdom här i Örebro. 🙂


   
SvaraCitera

Ta en kille istället. Killar gillar tjejer som är bi ofta [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipset båda två, men mman jag är inte direkt attraktiv så jag hittar typ ingen kille sim "tänder" på det typ


   
SvaraCitera

Jenna97:

men mman jag är inte direkt attraktiv så jag hittar typ ingen kille sim "tänder" på det typ

Du kommer hitta, kan nästan garantera det. Du är bara 15år och har inte letat överallt än [smile]


   
SvaraCitera

Vänta tills du e 18 eller använd falska uppgifter och bli medlem på någon dejting-sajt.. Just att du e 15 behöver du ju inte skylta med direkt förens det är dags att träffa någon irl. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipset S3ON det är nog en sak värd att pröva [cute]


   
SvaraCitera

Hej Jenna97!

Jag är en 16-årig tjej som nyligen kommit på att jag nog är bi- eller homosexuell. Jag letar också efter en tjej och jag bor också i Uppsala! Vad är oddsen liksom? [wink]
Svara gärna [smile]


   
SvaraCitera
alexus

jag är en 15 årig tjej och också ganska säker på att jag är bisexuell men jag bor i en väldigt liten stad så har svårt att hitta några likasinnade :/


   
SvaraCitera