Aviseringar
Rensa alla

Bitchig kompis (hatar tjejer!!!)


Ämnesstartare

loom:

Men det känns ju också lite högstadiet? Hon kommer ju antagligen bara förneka det, för att det låter så dumt.

Du behöver ju inte säga exakt som det är. Säg att det känns som hon är konstig mot dig och fråga om du gjort något, eller så.


   
SvaraCitera

loom:

kan inte fatta att hon är 18 år

loom:

berättade hemlisar

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj.. ja sånt där finns alltså vid åldrarna 18 också..

för mig blev så att jag sket i båda. snackar bara med person B när jag får chansne. men person A är typ borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj.. ja sånt där finns alltså vid åldrarna 18 också..

för mig blev så att jag sket i båda. snackar bara med person B när jag får chansne. men person A pratar jag aldrig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

aa d va typ d...

skratta. tänkte inte på det. hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Du behöver ju inte säga exakt som det är. Säg att det känns som hon är konstig mot dig och fråga om du gjort något, eller så.

Hon kommer nog inte få något bra svar.. Min gissning är att hon säger: "För att du är ful!" eller nått i den stilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

[confused]

Men märk inte ord [sad] Menade ju att vi typ pratade om privata och känsliga saker, som man inte säger till vem som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Min gissning är att hon säger: "För att du är ful!" eller nått i den stilen.

Då känner du inte högstadietjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Då känner du inte högstadietjejer.

Sådana svar fick jag av tjejer i högstadiet. [sad]

Dagens tjejer i högstadiet kanske är annorlunda, vad vet jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sådana svar fick man av killar i högstadiet.. Men så mycket kan det väl inte skilja.

Det skiljer enormt mycket! Just den taktik som beskrivs här är typiskt tjejspel. Hennes svar kommer hållas inom sådana ramar. "Du är ful" passar inte där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du varit mognare än de hade du inte tagit åt dig.

Har du testat att fråga dem om du får hänga på, eller om de pratar om ngt de gjort i efterhand kanske säga "oj vad kul, varför berättade ni inte det för mig? :P"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

om du varit mognare än de hade du inte tagit åt dig.

Kan man mycket väl göra om man är lite känslig, eller har svårt för att hitta nya vänner. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kan man mycket väl göra om man är lite känslig.

är själv lite känslig och hanterar jobbiga situationer omoget. Utifrån hur man känner sig själv, känner man även andra. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

om du varit mognare än de hade du inte tagit åt dig.

Fast så behöver det ju inte vara. De två står mig närmast och jag har inte så värst många såna, klart man blir lite ledsen?

Postorderhoran:

Har du testat att fråga dem om du får hänga på, eller om de pratar om ngt de gjort i efterhand kanske säga "oj vad kul, varför berättade ni inte det för mig? :P"

Försöker ju hoppa in i deras konversationer ibland, men det blir bara konstigt. Jag är inte den som tränger mig på, och det är väl det som straffar sig nu.


   
SvaraCitera