Aviseringar
Rensa alla

BITCOIN!!!


Hampzz
Ämnesstartare

Behöver bitcoin omgående! 
Skulle nån kunna skicka bitcoins? 
Min adress: 1GmZXvtnGQo8BRs5Fx5brJW3ZxEYEMSD4v 
Skicka nummer till mig och hur mycket ni skickar så kan jag swisha! behöver ca 1000kr i bitcoin så uppdaterar inlägget när jag uppnått mitt mål! tack på förhand, mvh Hampz! 🙂


   
Citera

stavas inte du med två Z?


   
SvaraCitera
Hampzz
Ämnesstartare

hxiley:
stavas inte du med två Z?

haha jo


   
SvaraCitera

Tiggeri..


   
SvaraCitera
Hampzz
Ämnesstartare

SDniklas:
Tiggeri..

nejdå, betalar ju för dom


   
SvaraCitera

Haha


   
SvaraCitera

Hampzz: nejdå, betalar ju för dom

Fast en Bitcoin kostar ju cirka 11 500kr. Om någon ger dig en bitcoin för en tusenlapp så är man lagom skruvad. Du vill alltså ha cirka 0,10 i bitcoin? 


   
SvaraCitera
opega

Axel_von_Färsen:

Fast en Bitcoin kostar ju cirka 11 500kr. Om någon ger dig en bitcoin för en tusenlapp så är man lagom skruvad. Du vill alltså ha cirka 0,10 i bitcoin? 

Just nu är den värd 92600kr ish. Du vet att man kan skicka mindre än en hel bitcoin va?


   
SvaraCitera
Haien

Axel_von_Färsen:

Fast en Bitcoin kostar ju cirka 11 500kr. Om någon ger dig en bitcoin för en tusenlapp så är man lagom skruvad. Du vill alltså ha cirka 0,10 i bitcoin? 

En bitcoin är just nu värd 91 321kr, så TS vill ha närmare 0.011BTC.


   
SvaraCitera

Kan ge dig 0.008 btc för 1000 kr om du betalar först
Vill du ha bättre deals så får du titta på  https://localbitcoins.com/


   
SvaraCitera

Bäst deals på bitcoin hittar ni på  https://thebitcoincode.nu/ !!!
aldrig hittat en sida som skiljer sig så mycket från de andra


   
SvaraCitera

Buy or sell Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Tether, XRP and other cryptocurrency for UAH and USD. Choose a bitcoin wallet and check a bitcoin wallet balance. Profitable cryptocurrency rate for all clients.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

You can simply buy USDT through a popular exchange (Binance, Coinbase) with your bank card.
You need to be careful when trying to buy cryptocurrencies through forums as there are scammers everywhere.
We at cryptodaily.se review scam projects in cryptocurrency, I think it will be interesting for everyone to read!


   
SvaraCitera