Aviseringar
Rensa alla

Biter på naglar???


Ämnesstartare

heeeej sötnosar!!
jga har ett problem!! jag biter på mina naglar hela tiden[sad] har gjort det i flera år nu och jag hatar det!! jag vill ha fina naglar men det går bara inte att sluta...jag har försökt med allt...tejpat mina naglar, köpt en sak som stoppar nagelbitning (naglarna börjar smaka skit) men det funkade inte heller...har ni något tips?[love]


   
Citera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

men det funkade inte heller...har ni något tips?

måla dem med giftig bottenfärg? eller nåt som som får dig inte inte vilja bita på dem.
Varför biter du ens på dem? Är de för att dem skall bli snyggare eller är du ofta hungrig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

är du ofta hungrig?

jag tror nog att det är det!!
nee men asså jag vet inte riktigt...det är en vana tror jag...det går fan inte att sluta. ibland glömmer jag och börjar bita på dom igen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

jag tror nog att det är det!!
nee men asså jag vet inte riktigt...det är en vana tror jag...det går fan inte att sluta. ibland glömmer jag och börjar bita på dom igen

Om du gör de omedvetet så gör du ju de men du får väl ta till nån teknik så du blir medveten att du gör de. vad gör du om du om du tejpat dem? Då måste du väl vara medveten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Om du gör de omedvetet så gör du ju de men du får väl ta till nån teknik så du blir medveten att du gör de. vad gör du om du om du tejpat dem? Då måste du väl vara medveten?

detdär med tejp var inte så kul...inte kul alls att ha tejp på sina naglar...så jag vill typ ha nått annat tips på vad jag kan göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

detdär med tejp var inte så kul...inte kul alls att ha tejp på sina naglar...så jag vill typ ha nått annat tips på vad jag kan göra

Målar du dem då? nagellack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Målar du dem då? nagellack.

naee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

naee

Prova de då?. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Prova de då?. [tard]

tror du det funkar? aa men ska testa iaf...tack[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

tror du det funkar? aa men ska testa iaf...tack[smile]

Jag har hört att de funkar och de finns ju diskreta lack också inte rosa och röda utan nästan bara lite blankare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag biter alltid på naglarna, gjort det sen jag var liten och jag använder nagellack. Inget hjälper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr så trivs man med att bita på naglarna! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Jag biter alltid på naglarna, gjort det sen jag var liten och jag använder nagellack. Inget hjälper.

åhh tråkigt o höra:(
men asså naglarna blir så jävligt fula:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

lr så trivs man med att bita på naglarna! [cool]

nee det är bara äckligt!![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag slutade för typ en månad sedan. Men i början upptäckte jag mig själv bita på dem omedvetet! Det handlade om disciplin för min del.


   
SvaraCitera