Aviseringar
Rensa alla

Bitterhet


Ämnesstartare

Analysera dina medmänniskors ageranden, avtäck anledningarna till dessa och inta intellektuellt slavmoralisk hållning gentemot dem ba:

Image

(fast le utåt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Analysera dina medmänniskors ageranden, avtäck anledningarna till dessa och inta intellektuellt slavmoralisk hållning gentemot dem ba:

[love]


   
SvaraCitera

vad var det för ord då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

med

Tills du inser att du är precis likadan som alla andra och ditt bottenlösa förakt bakom de leende tänderna byts ut till en vilja att försonas med Människorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Tills du inser att du är precis likadan som alla andra och ditt bottenlösa förakt bakom de leende tänderna byts ut till en vilja att försonas med Människorna.

[love]

Macktorsken:

vad var det för ord då?

Vill inte säga. Skäms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Och hur undviker man en person man ogillar av hela sitt hjärta när man måste vara runt personen när det är andra människor med?

det där fick jag träna på hela förra året i stallet. Var hemskt. BÖrjade ignorera människan helt. undvek den, talkade så lite som möjligt emd den då den uppebarligen njöt av att göra påhopp på folk och ej visade tillstymmelse till folkhyfs, så tänkte jag, varför skulle jag?


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Vill inte säga. Skäms.

Skäms? Varför? Ingen här känner dig. Kommer inte bilda uppfattning om dig efter dom orden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

BÖrjade ignorera människan helt.

Det är självklart jätte bra om man kan det. Men när det är näst intill omöjligt, vad sjutton gör man då? Mer eller mindre psykisk jävla terror konstant. Inte konstigt att jag tror att jag inte duger till någonting när jag får höra det från dem som säger sig ska betyda mest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Det är självklart jätte bra om man kan det. Men när det är näst intill omöjligt, vad sjutton gör man då? Mer eller mindre psykisk jävla terror konstant. Inte konstigt att jag tror att jag inte duger till någonting när jag får höra det från dem som säger sig ska betyda mest.

i vilken situation är det i ? Jag hade ju turen att endast utsättas för dem typ tre timmar varannan dag. Förstår att det är jobigt om det inte går att undvika mer[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är drygaste personen i världen irl.[blush]


   
SvaraCitera

är så nyfiken [sad]


   
SvaraCitera