Aviseringar
Rensa alla

Bittertråden


Ämnesstartare

Här är all hurtighet och alla sorters lycka totalförbjuden för här får bara elände, sjukdomar, svårigheter, misär och bitterhet vara. Ok? bra. Och inte någon jävla light version av det heller.

Begin.

Eller nej det är min tråd så jag beginar.

Ska inte skriva allt elände pga skulle ta all skrivrum men jag hatar alla män, all kärlek (har festligt nog en tatuering med just denna betydelse men what ever), alla människor med minsta lilla fungerande tillvaro övht, alla relationer övht, samhället, folks bra hälsa etc etc.

Nu kan det vara er tur. Men först en passande bildjävel.

on5pcp8


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är ju åtminstone inte en ebolasmittad i Afrika i alla fall. Det är ju bra. Men det lär väl komma hit snart då det inte krävs några karantänperioder eller tester när man kommer in i ngt annat land och de har ju inte plats att isolera alla. Så snart är vi väl alla döda.
Och alla jävla djur som far illa...................... fyfan och det sitter vi och stödjer. Världen är en hemsk plats.
Nej nu ska jag göra allt för att släppa ut all bitterhet och alla andra negativa känslor så nu får ni hålla för ögonen de närmsta 20 åren. Om jag lever så pass länge. Eller ja, ni lär ju inte vara kvar här så pass länge. Det lär väl vara och jag en André med något mindre hår och större mage. Och jag lär ju inte vara den av oss som får betalt för att hålla friden här. 
Vilken kissig jävla skitmorgon detta är. Eller nej skoja, så glatt är det ju inte, då skulle man kunnat skriva en liten söt gnällstatus om det på fb och få några kram jag finns här gumzan (fast nej det gör de ju aldrig utan är bara ngt folk skriver), nej skitliv är ett mer korrekt. Och sådant kan man ju inte skriva på fb om. Nej på fb ska man särskriva ngt glättigt om sitt lyckliga liv. Och nej alla är inte superlyckliga men fungerar och har det bra.
Tänk om man vore en sådan där korkad särskrivare med ett bra liv. "under bar kväll med blabla och blabla med vin har laggat nyti mat barnen sover som små englar 🙂 : )"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

janämen om man skulle ta och bli nazist eller mamma. nej fyfan för att ha någon i sig. och nazism är väl ingen höjdare heller man vafan man får ju offra sig för sitt hat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan skratta åt eländen också men då skulle man ju för fan aldrig hålla käft och ens lungor pallar ju knappt att skratta som vanligt så ah det vore ju ingen höjdare det heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var är alla knasiga haters när man behöver dem va


   
SvaraCitera
Exner

Kan vara bitter om du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh och don't get me started on alla som tror att de har ett svårt liv och folk som skriver glättiga grejer på sociala medier hela jävla dagarna. och folk som lägger upp filmer filmade underifrån när de gör kissande hunden och blåser bubblor med sitt tuggummi. ni är störda i skallen och era barn skäms. för mm denna människa har barn. fyfan för att ha en sådan lobotomerad femåring till morsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej om man skulle ta och göra slut på allt. fast nä jag är ju ingen sådan. tänk om det vore så. nej det vore ju inte kul ingen skulle ens minnas en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej om man skulle börja knarka och på det sättet bli en ännu större börda för alla. eller lobotomera sig kanske. ngt av det kanske. 
nu är det snart tid för ett glättigt morgoninlägg på sociala medier för 1 person. men så jävla kul för dig och ditt enkla liv med en snuttig familj och fan och hans moster. dö. det vore lättare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska nog gå över från att vara irlperson till att vara umisola på heltid. inget får några konsekvenser och jag kan smäda alla irlmänniskor jag vill ha ihjäl. inte för att hela um är full av superfina människor om ni nu trodde det. nej. nej om jag skulle ta och bli en sådan där som lade upp en massa egopics iförd en dum fotomin för att få en massaåh gulligulli du är. eller ännu hellre;  en fotomin och hudvisande. det vore bra. det är så man ska göra hur ful man än är och hur knasigt man än noppat sina ögonbryn mvh denna sajt


   
SvaraCitera
Exner

------------------


   
SvaraCitera
Exner

isola: en fotomin och hudvisande. det vore bra.

Bra plan.


   
SvaraCitera
nubbie

Jag hatar att jag haft en otrolig jakla huvudvark till och fran de senaste dagarna som gor att det bara ar anstrangande och jattejobbigt att dyka och jag kan typ inte koncentrera mig pa nagonting alls. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Bra plan.

din respekt är rörande mr moderator


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin monologGlad


   
SvaraCitera