Aviseringar
Rensa alla

Bittertråden


Ämnesstartare

amsi:

det har han gjort tusen ggr men han gör det bara när ägaren inte ser. samma person tog död på fiskarna i akvariet genom att hälla i ngt i det, en vecka efter att jag städat det i två timmar och de hade blivit friska och pigga+han har jagat min kanin med en kratta och försökt fånga henne genom att slå henne med den. hon blev rädd och sprang in i köke och gömde sig och darrade under köksbordet och precis när hon vågade komma fram gick han fram och stampade vid henne så att hon bet mig, och hon är världens lugnaste och har aldrig gjort så förut

varför försöker ni inte få denna sjuka person att flytta /eller anmäla  hen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

varför försöker ni inte få denna sjuka person att flytta /eller anmäla  hen?

vi som bor här kan ej bestämma+att de har ngt slags konstigt förhållande eftersom han bott här i två år och hans gf är jättebra och snäll men han är sjuk i huvudet, alla ogillar hnm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vi som bor här kan ej bestämma+att de har ngt slags konstigt förhållande eftersom han bott här i två år och hans gf är jättebra och snäll men han är sjuk i huvudet, alla ogillar hnm

polisanmäl honom iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ansiktet utåt för denna tråd är denne eminente herre. Och gud både er om ni tramsar sönder denna tråd. Den ska jag ha när jag råkar ut för ngt nästa gång.

704264_1200_899.jpg?preset=article-auto-


   
SvaraCitera

För lite bitterhet, dags för refill!

Är så himla less och förvirrad på allt. Orkar inte med det. Psykiatrin är så himla jobbig. Jag har varit lyckligt lottad och åtminstone fått tider och inte blivit sönderknarkad, men lyckas aldrig träffa någon jag kan prata med. Alla är så känslokalla. Hur ska jag kunna öppna mig och anförtro mig till någon som ser ut att sitta och tänka på vad de ska handla till middag?
Varför jobba med människor när man uppenbarligen inte bryr sig ett dugg? Hur svårt ska det vara att få hjälp. Har mått dåligt i snart ett decenium, HJÄLP MIG FÖR FAN. Hur svårt kan det vara, det är ju ert jobb. Argh.

Även bitter på körskolelärare. Han är väl ganska bra tror jag, men så himla oförutsägbar och svår att kommunicera med. Första lektionen frågade han typ 5 gånger vad jag heter. Skämta kan han inte göra heller. Och otydlig. Berättar inte vad som ska hända, vad som förväntas av mig. Är bara konstig, har för mycket hårgele och postar selfies med döda djur på Facebook.

Bonusbitter: Mina fötter gör så himla ont jämt, hatar det. Och jag börjar ångra mig om huset vi köpt. Vattnet är missfärgat och smakar illa och vi har hittat fukt och skadedjur där vi inte förväntade oss. Blöh. Vill bara resa bort och koppla ifrån hela världen, men det kan jag inte för jag kommer aldrig någonsin kunna ta ledigt från jobbet. Och don't get me started om jobbet.

Bluh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:
För lite bitterhet, dags för refill!

Är så himla less och förvirrad på allt. Orkar inte med det. Psykiatrin är så himla jobbig. Jag har varit lyckligt lottad och åtminstone fått tider och inte blivit sönderknarkad, men lyckas aldrig träffa någon jag kan prata med. Alla är så känslokalla. Hur ska jag kunna öppna mig och anförtro mig till någon som ser ut att sitta och tänka på vad de ska handla till middag?
Varför jobba med människor när man uppenbarligen inte bryr sig ett dugg? Hur svårt ska det vara att få hjälp. Har mått dåligt i snart ett decenium, HJÄLP MIG FÖR FAN. Hur svårt kan det vara, det är ju ert jobb. Argh.

Även bitter på körskolelärare. Han är väl ganska bra tror jag, men så himla oförutsägbar och svår att kommunicera med. Första lektionen frågade han typ 5 gånger vad jag heter. Skämta kan han inte göra heller. Och otydlig. Berättar inte vad som ska hända, vad som förväntas av mig. Är bara konstig, har för mycket hårgele och postar selfies med döda djur på Facebook.

Bonusbitter: Mina fötter gör så himla ont jämt, hatar det. Och jag börjar ångra mig om huset vi köpt. Vattnet är missfärgat och smakar illa och vi har hittat fukt och skadedjur där vi inte förväntade oss. Blöh. Vill bara resa bort och koppla ifrån hela världen, men det kan jag inte för jag kommer aldrig någonsin kunna ta ledigt från jobbet. Och don't get me started om jobbet.

Bluh.

Ger dig en bitter och mörk kram mvh bitter och mörk människa
"du måste sluta vara så ironisk hela tiden" sade person till mig rätt nyligen. men svarar man "det är så jag hanterar min själsliga kollaps" så säger folk inte sådant längre. bra tips kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej gråa vardag. och gråa liv. och svarta framtidsutsikter med gråa glimtar. nej allt är väl svart egentligen men jag är alltför positiv. iglar mig fast. och hoppas att aron flams inre är lika svart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa människor ser så jävla dumma ut. och är så jävla dumma. och utstrålar sin jävla dumhet. och bör få en käftsmäll så att silikonet flyger ur. men så får man väl inte säga. men det skiter jag i. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slog i min tå idagLedsen


   
SvaraCitera