Aviseringar
Rensa alla

Biverkningar av thc, snabb hjälp sökes...


Ämnesstartare

Var ute i helgen och röte hasch på fyllan (vet hur jävla dumt det låter).

Jag rökte på tok för mycket och blev krönt av toaletten senare, men nu 3 dagar senare känns allt helt surrealistiskt, jag börjar få panikångest och kan inte äta ordentligt. Är detta normalt och hur lång tid tar det tills jag blir normal igen?

Ingen ide att skriva hur dumt det är med droger, vet redan och behöver knappast höra det just nu, vill bara ha seriösa svar


   
Citera
Ämnesstartare

*Vet att det är fel forum men hittade inget bättre, är bara att radera ifall det inte passar*


   
SvaraCitera

Låter inte normalt.
Skulle inte tro att det ska ha med det att göra.

Har själv gjort dumheten att blanda Cannabis och Alkohol och jag mådde riktigt dåligt.
Men att det ska hålla efter så länge är inte så Cannabis funkar ialla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du nojjar. Tänk bort det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren, är nog stor chans att det är noj. Var ganska borta i morse men kan få jävligt långa bakfyllor så kanske det som jag vred på bara.

Men segheten försvinner ganska fort sålänge man sköter hälsan i övrigt eller?


   
SvaraCitera

då jag rökte förr så var jag bara
''efterstekt'' dagen efter.


   
SvaraCitera

emery:

Du nojjar

tänkte skriva det också.
de kanske bara är nojja som
du känner.


   
SvaraCitera

Nojjade engång för satans länge sedan, och känner igen det som du beskriver. Men det var också allt, en nojja som övergick till det normala som alltid varit efter ett par dagar.

Lugna ner dig bara. Inget ont kan hända dig.


   
SvaraCitera

Sexy_Greger:

Men segheten försvinner ganska fort sålänge man sköter hälsan i övrigt eller?

Jag tror definitivt att det är en biverkning av cannabis. Alla påverkas olika utav det, jag hade en rökar period för typ 3 år sedan och blev också så. Det känns som om man är liksom sitter inne i en bubbla och kroppen styrs automatiskt på något vis.

Jag kan fortfarande känna så. Men det har ju försvunnit, de mesta av det.
Det är sjukt obehagligt, men lova dig själv att aldrig gå nära droger igen, det kan gå längre! Det öppnar dörrar i ditt tänkande som inte är menade att öppnas.

Alla pundare kommer säga emot mig nu, men än en gång; alla påverkas olika. En del kan ta hur mycket som hälst, andra inte alls mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har känt såhär efter en festival med alldeles för mycket sprit alldeles för länge... Då trodde jag heller aldrig att jag skulle bli normal igen men det gick över.

Men kommer deffenitivt inte röka eller ta annat igen för den delen heller, gillade inte ruset och jag tror inte det är bra i slutändan (precis som med alkohol för den delen).

Men hoppas på det bästa, ska försöka sova igen och tänka på annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät mycket frukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett äpple funkar bäst.


   
SvaraCitera

Sluta använd olagliga droger.


   
SvaraCitera