Aviseringar
Rensa alla

Blå tand


loita
Ämnesstartare

Ja jag är egentligen inte i behov av de men nu efter så där 1,5 år börjar jag undra om man ska göra ett litet försök att lösa detta problem.
Jag har inbyggd bluetooth på datan men jag förstår inte riktigt hur den fungerar, är det någon som vet?
För de finns ju en knapp på datan med bluetooth symbolen men de står bara ingen enhet om man trycker där. Så ja förslag?


   
Citera

Är du säker på att en sådan modul finns installerad då?


   
SvaraCitera

Vad har du tänkt använda det till för det första?


   
SvaraCitera

Har du fått blå tand tycker jag du ska ta och uppsöka tandläkare snarare än att slösa tid på att pilla med drivers och annat trams.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

aristoteles:

Är du säker på att en sådan modul finns installerad då?

Ne, vet inte om jag måste göra något för att de ska installeras, vet bara att datan ska ha de, men om den är installerad vet jag inte eller hur jag får de installerad om de inte är de

magkliarn:

Vad har du tänkt använda det till för det första?

Bara föra över grejer från och till mobilen

Gentlernen:

Har du fått blå tand tycker jag du ska ta och uppsöka tandläkare snarare än att slösa tid på att pilla med drivers och annat trams.

ska prova de


   
SvaraCitera

loita:

Ne, vet inte om jag måste göra något för att de ska installeras, vet bara att datan ska ha de, men om den är installerad vet jag inte eller hur jag får de installerad om de inte är de

Alltså frågan var om du vet säkert att bluetooth-modulen finns.

Om du är säker på detta, så installera drivrutiner för den om du inte redan har sådana. De finns antagligen på tillverkarens hemsida.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

aristoteles:

Om du är säker på detta, så installera drivrutiner för den om du inte redan har sådana. De finns antagligen på tillverkarens hemsida.

okej tack


   
SvaraCitera