Aviseringar
Rensa alla

Black mirror bandersnatch


Ämnesstartare

Har någon sett filmen?

Det är något konstigt med den filmen som får mig att gilla den lika mycket och uppskatta den lika mycket oavsett hur många gånger jag sett den nu. Tror har sett den 7 gånger sedan januari. 

det är så bra och kreativ och man får tänka mycket.

har du sett? Vad tyckte du isf?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vad handlar den om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
vad handlar den om

Ultimatum verkligheten som huvudRollspelaren upplever


   
SvaraCitera

Har sett den, såg om den så många gånger under samma helg att jag är 90% säker att jag gått alla möjligheter. Tyckte den var underbar men den fick mig att känna mig som en hemsk människa hehe 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panemetsilvestris:
Har sett den, såg om den så många gånger under samma helg att jag är 90% säker att jag gått alla möjligheter. Tyckte den var underbar men den fick mig att känna mig som en hemsk människa hehe 

Haha man märker att du sett den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kanske skulle se den


   
SvaraCitera

Jag älskar den! Jag har också sett den flera gånger! Den rekommenderas starkt till dem som inte sett den! 😀 


   
SvaraCitera

Bandersnatch är tilltalande på så många olika sätt! Dels konceptet, att åskådaren även har inflytande i det som händer och de val karaktären gör. Sedan att filmen inte blir färdigtittad efter första gången du ser den. Det går att upptäcka ytterligare saker om du gör andra val under filmens gång. Sedan tilltalas jag personligen av att den utspelar sig på 80-talet! Men framför allt lämnar filmen en för eftertanke. Den lever kvar även när man stängt av filmen.  Jag vill se fler filmer som Bandersnatch!


   
SvaraCitera