Aviseringar
Rensa alla

Blackout på fyllan!


Ämnesstartare

Blivande_japan:

oklart

Ja det kan man nog summera det som med ett ord, oklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

byt hhöhöhöhööhöh

Google is your friend here! [y]


   
SvaraCitera

Xendu:

Skaffa stake? Alltså du menar bättre självkontroll? Typ att säga till sig själv när man bör sakta in lite i indrickandet antar jag?3 frågetecken i rad

Ja du måste ju kunna säga nej när folk bjuder dig ifall du inte vill bli full.


   
SvaraCitera
Paseo

[sad][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Ja du måste ju kunna säga nej när folk bjuder dig ifall du inte vill bli full.

Ja jag har funderat på det, lättare sagt än gjort dock [sad]
Kanske späda ut vinet med vatten? [cool]


   
SvaraCitera

Xendu:

Kan det vara så under en blackout att man får för sig att säga saker som är helt tagna ur luften, som man annars aldrig hade en tanke på att säga?

ja

Xendu:

Ett råd att kunna begränsa sitt alkoholintag och öka sin självkontroll under kvällen så att man blir "lagom" full?

Xendu:

det sluter med att man får av andra när de ser att man har slut.

1. Varannan vatten
2. Drick långsammare. Man behöver inte öppna en ny öl så fort den förra är slut, och om du dricker vin kan du blanda ut det med mineralvatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaret annoyed. :)Ska verkligen satsa på detta nu. Tror jag nått en kritisk vändpunkt när man ser hur mycket alkoholen kan sabba ditt liv.. Det gör inte saken bättre att jag tror jag sabbade mitt intryck för en tjej jag har känslor för igår på kuppen. Så denna dagen har det känts som ett stort tomt hål i mig.. Oj vad OT jag går med mina känslor nu ! [tard]


   
SvaraCitera

asså jag vill också säga vad jag tycker utan att alkohlen är inblandad, problemet är att jag bor i sverige och det skulle låta 10 gånger coolare om man sa det på engelska, brukar hända mig på fyllan, pratar i promos och grejer, man känner sig fett tuff men jobbigt när man hör sig själv[party]


   
SvaraCitera