Aviseringar
Rensa alla

Blair and Dan?


soimpolite:

har faktiskt funderat på att läsa böckerna. Men är rädd att de inte fångar karaktärerna på samma som som i serien. Älskar vissa karaktärer!

Blev typ tvärtom för mig, karaktärerna är så mycket bättre i boken, Jenny i serien dödar mig, hon är typ kort, småmullig, har stora bröst och brunt lockigt hår i boken-.-

Men läs dem, du kan alltid tänka att det inte är samma, böckerna är faktiskt asbra, tycker jag[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

många stämmer inte ens utseendet på, det blev bara besviken.

Som Vanessa, helt fel [cry] Och som du sa:

Nirr:

Jenny

.

Men, har du läst hela serien? Äre värt? Har läst några av de första böckerna för flera år sedan, men tröttnade sen. Funderar på att läsa om.


   
SvaraCitera

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej fuck it
förstör serien bara mm förstör den


   
SvaraCitera

Baader_Meinhof:

Som Vanessa, helt fel

Ja gud, tänkte inte ens på henne usch det är hemskt hur mycket de gjort om henne[cry]

Baader_Meinhof:

Men, har du läst hela serien? Äre värt? Har läst några av de första böckerna för flera år sedan, men tröttnade sen. Funderar på att läsa om.

Har läst hela serien men det var ett tag sedan, tycker den är typ lika bra igenom hela, jag tycker i alla fall att det är värt att läsa den, böckerna är inte svårlästa precis heller[y]


   
SvaraCitera

soimpolite:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Kanske inte tillsammans men något kommer hända, tror jag[ops] allt är bättre än Vanessa....klarar inte henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch, fick också sånna vibbar [sad]

Men blair är för bra för äckel-Dan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas verkligen inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

böckerna är inte svårlästa precis heller

Det var mest det jag gillade, hehe. Perfekt böcker när man vill koppla bort hjärnan [crazy]

Men åh, så fanns det inte på biblioteket [cry] Tycker inte att man ska få kalla sig för Sveriges bästa bibliotek när man saknar kända/bra ungdomsböcker [no-no][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är kär i blair. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läst böckerna. de var fina men serien är bättre tycker jag pga kär i blair a la leighton meester. bästa karaktären någonsin!

spammar tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar hela familjen Humphrey. Äckligare människor får man leta efter.


   
SvaraCitera

Baader_Meinhof:

Men åh, så fanns det inte på biblioteket Tycker inte att man ska få kalla sig för Sveriges bästa bibliotek när man saknar kända/bra ungdomsböcker

Vad drygt. Har alla hemma men har tappat bort den första, sjukt irriterande, kan inte läsa om dem då[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

bästa karaktären någonsin!

word

Nirr:

en läs dem, du kan alltid tänka att det inte är samma, böckerna är faktiskt asbra, tycker jag

de skrivs upp på att-läsa-böcker-listan!

Baader_Meinhof:

Vanessa,

jag hatar vanessa i serien


   
SvaraCitera

soimpolite:

Resultat (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag hatar vanessa i serien

jag med. och jenny. egentligen hatar jag nog alla som ej är chuck och blair.


   
SvaraCitera