Aviseringar
Rensa alla

Blandar ihop kändisar


Ämnesstartare

De är egentligen inte så lika till utseende men jag kan inte alltid avgöra vem av dem jag ser
Är jag den enda som knappt ser skillnad på de här två när de visas på tv? 

rachel.jpg

ewa.jpg

ni kan infoga bilder på kändisar ni blandar ihop 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

lika.jpg

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katy.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast Zooey är sötast. Ååh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

lika.jpg...

Fingerprints:
katy.jpg

:Oooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

lika.jpg...

Om du sett den där Star Wars-filmen som inte finns så spelar Kiera Knightley Natalie Portmans dubbelgångare där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vann.jpg

ele.jpg

iddqd: Om du sett den där Star Wars-filmen som inte finns så spelar Kiera Knightley Natalie Portmans dubbelgångare där.

Undrar vad de själva tycker, om de anser att de är lika eller inte.. Undrar hur bådas föräldrar ser ut, ska kolla upp..

Fingerprints: Fast Zooey är sötast. Ååh.

Juste, de där tre har jag också blandat ihop tusen (ok, inte riktigt så många ggr) ggr...!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tidigare nämda Keira och Natalie samt Eva och Rachel är dom jag brukar blanda ihop tror jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

j2u8-dt-eba0.jpg

dazed: Tidigare nämda Keira och Natalie samt Eva och Rachel är dom jag brukar blanda ihop tror jag.

De där två då? Tror det finns ännu en annan man som är jättelik Ralph Fiennes men minns inte namnet på honom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
j2u8-dt-eba0.jpg
De där två då? Tror det finns ännu en annan man som är jättelik Ralph Fiennes men minns inte namnet på honom...

Ja just fan, i Schindlers list blir det riktigt förvirrande då han är både industriman och koncentrationslägerskommendant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Ja just fan, i Schindlers list blir det riktigt förvirrande då han är både industriman och koncentrationslägerskommendant.

Aa, juste..!


   
SvaraCitera

Ufa3yRe.jpg?1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: g, 12:01

hahahhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har svårt att skilja dessa åt ibland.

500full.jpg

tom-hardy-logan-marshall-green-dead-ring


   
SvaraCitera