Aviseringar
Rensa alla

Blåsor i underlivet


Ämnesstartare

Hej! Hade oskyddat sex för ca en månad sen. Det började klia något enormt efter ca 2 veckor och jag gick till en gynekolog på sjukhuset, han såg en blåsa som han tog prov från. Fick panik och mådde skitdåligt för jag antog att det var herpes, men sen nu har jag fått svar och det visade negativt på både herpes typ 1 och 2. Det kliar fortfarande, fast inte lika mycket och jag ser blåsor. Men de sa att det kunde vara en svampinfektion, så nu tar jag pevaryl. Har någon nått förslag på vad det kan vara annars?
/Yohanna


   
Citera

Synden som straffar sig.


   
SvaraCitera

Inga blåsliknande vårtor då? Då kanske du skaffat dig kondylom.
Men det vore ganska dåligt om fittdoktorn missade det...


   
SvaraCitera

Kan vara massa skojjiga sjukdomar, tex. kondylom [party]


   
SvaraCitera

Bluff:

fittdoktorn

[love]


   
SvaraCitera

du har fått det som 43% av alla UM:are har: Aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan asså!!!! den fittan vill man ju inte närma sig[cool]


   
SvaraCitera

bajenfans93:

Fy fan asså!!!! den fittan vill man ju inte närma sig

[cool]


   
SvaraCitera

yohanna1:

Har någon nått förslag på vad det kan vara annars?

Skulle det annars vart en vårta så borde ju gynekologen inte ha missat det tycker jag då, men jag tror ni inte det kan vara nå annat faktiskt :O.


   
SvaraCitera

skulle hjälpa rätt mycket med pics[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

just sånt här som gör att jag tycker att gynekologer e inkompetenta

de tar sina prover på vanliga sjukdomar o och om de är negativa så har de ingen aning om vad det kan vara o e inte intresserade av att ta reda på det heller


   
SvaraCitera

yohanna1:

Hej! Hade oskyddat sex för ca en månad sen

ha inte oskyddat sex istället!! det är en bra ide!! så slipper du skiten!!


   
SvaraCitera

bajenfans93:

Fy fan asså!!!! den fittan vill man ju inte närma sig[cool]

HAHA!! Klockren kommentar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag undrar nyfiket hur själva blåsan såg ut? Har själv nu fått en rejält ömmande ganska stor.. vad jag tror är en blåsa eller något liknande precis nedanför klitoris.
skulle uppskatta om du kunde förklara mer, hur den såg ut, ungefär hur stor den var och var den satt, tack 🙂


   
SvaraCitera

Skulle säga att du fått en finne i underlivet. Det för att en vän under en väldigt roande konversation berättat att han fick det, var en vårtliknande sak, och försvann tillslut, tydligen. [cool][bigsmile]


   
SvaraCitera