Aviseringar
Rensa alla

blåst igen


Ämnesstartare

Jag litar inte på nån. Det som verkar rätt kan lätt bli fel. Jag ville aldrig bli sån. Det verkar så enkelt för en del. För innerst inne vill man tro, kanske en önskan om nåt mer. Det är vackert när en dröm ska gro. För jävligt när allting vissnar ner. Blåst igen! Jag har inte fattat än. Blåst igen! Jag borde ha haft på känn att jag skulle bli blåst igen!

Har en del falska vänner ja
Har slutat va en mean girl sedan många år tillbaka ja
Har god lust att bli igen ja

Mänskligheten, himmel och helvete. Ärbitter och glad. Är stark och svag. Vissa blir äldre, andra dör.


   
Citera
Ämnesstartare

?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

?[sad]

mm så är det.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Jag litar inte på nån.

Umgås du med opålitliga personer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Know what you mean.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj nu väckte ordet "blåst" ett minne hos mig
när jag pratade med min första pojkvän i telefon och han sa att han blivit blåst av så många tjejer
när det egentligen är han som blåser dem
att resa bakåt i tiden går fort
jag är inte framme än.

Har lyssnar för mkt på en cd ikväll tror jag. Ja så är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du verkligen säker på att du inte alltid varit blåst då?[sad]

Dold text: obs. bus[blush]


   
SvaraCitera

Låter dramatiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Har en del falska vänner ja

Jag förstår hur det känns, för min erfarenhet är att för varje pålitlig människa jag lär känna så lär jag också känna en som är opålitlig och falsk.

Postorderhoran:

Har god lust att bli igen ja

Jag har själv funderat på att bli bitter, argsint, ilsk, bitsk, o annat, o ibland funderar jag på det, men jag kommer för tillfället fortfarande fram till samma slutsats - även om jag har det inom mig att vara på det sättet så... vill jag bara ändå inte vara det. Det är för lätt. Det är för lätt att vara elak. Det är alldeles för lätt att vara en dålig människa... För att inte nämna väldigt själviskt. Och människor är själviska, vilket ju är anledningen till att det finns många dåliga människor.

Vad du väljer att vara kan ju bara du bestämma, men för mig är det inte ett alternativ att bli en dålig människa, även om jag ibland överväger det.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ensam är stark, allt man behöver är knark." brukar jag tänka när alla människor är idioter.


   
SvaraCitera