Aviseringar
Rensa alla

Blattar diskremineras på internet


Ämnesstartare

Alltid på YouTube om det är någon video med en "blatte" så blir det alltid runt en miljon kommentarer med saker som "dra hem till turkiet jävla apa" "vi vill inte ha sånna som du här" "jag är inte rasist men jag hatar dig" etc

Sen ska alltid samma människor som nämnda åvan försöka vrida det så att det är blattarna som är rasister och diskreminerar dom bara för att de tex inte gillar julskinka.

Och här på UM har stackars king_of_cash fått ta massa kritik från diverse smygrasister som tex "Nazgul" och nån som hette något med Fralla.

Jag fejkade att vara blatte på ett annat onämnt forum och responsen blev samma "sånna som du förstör sverige" "bla bla bla".

Det är så jävla lätt att vara rasist om man är anonym, och jag fattar värför det finns så många invnadre som hatar svenskar. För jag hatar er också, jävla mongolida white-trash ungar med fjällräven jackor och hårvax.

Bajs på er, BLACK POWER! [party]


   
Citera
Ämnesstartare

ta en tur på röda linjen, riktning fruängen/norsborg så kanske du ändrar åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

För jag hatar er också, jävla mongolida white-trash ungar med fjällräven jackor och hårvax.

Skönt att jag inte hör dit.

McLuver:

Jag fejkade att vara blatte på ett annat onämnt forum och responsen blev samma "sånna som du förstör sverige" "bla bla bla".

Började det forumet på bokstaven G?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som om det bara är blattar som blir påhoppade, att ogilla blattar är inte rasistiskt, det är främlingsfientligt på sin höjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du betedde dig garanterat som en stereotypisk jalla som bråkar och är högljudd när du låtsades vara en "blatte".
Du vet, alla som inte är svenska beter sig inte så.


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

Det är så jävla lätt att vara rasist om man är anonym

Exakt, så förbannat enkelt, spec. på youtube om man inte har filmer på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Exakt, så förbannat enkelt

Lika enkelt som det är att tjafsa med en ensam svenne när man har 5 polare bakom sig? Two sides to each coin.


   
SvaraCitera
Hando

flexfit:

Lika enkelt som det är att tjafsa med en ensam svenne när man har 5 polare bakom sig?

Ja, typ [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

king_of_cash

Han är dock rätt fail [rolleyes] Och jag har inget emot utlänningar eller invandrare. Dock är han rätt fail [rolleyes]

Kan hända att jag tänker på fel användare dock nu när jag tänker efter...


   
SvaraCitera

När nån skriver "diskremineras" så diskriminerar jag dem.

King of Cash är ju då

Jonnybravo91:

rätt fail

.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så äcklad av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard] Jävla blattetråd[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well, Går jag som blond i stan får jag ibland höra saker som Jävla svenne jävel, Ni svennar är dumma i huvudet, Aboooooooh!.

vet hur dem känner sig [rolleyes]

seriöst, blatte, neger, hora, blondin blablabl
allt är bara tönt skit, som poliserna som sa rasse skit.
Rasse hit rasse dit,
Säger jag neger i tv blir jag anmäld
skulle en turk säga att dem hatar svennar då skulle jag inte kunna anmäla dem för rassist

ALLT GÅR FÖR LÅNGT ALLA ÄR INTE RASSAR........ folk säger bara blatte och neger på samma sätt som Jävla cp, Jävla hora....

Vill man få någon sur då säger man typ Jävla + något så blir de fullt.

Skulle itne nu alla NEGRER bli sura av neger då skulle ingen säga det?

JÄVLA LAX
Jävla KÄRING (Kärring = Fru)

Och vad gör folk på UM som inte har något att göra? säger skit för att folk ska reagera och blir sura, De är samma på youtube?

Hatar folk som säger att allt är rasse, alla är rasse [party]

Kanske skrev något konstigt, orkar inte läsa igenom..


   
SvaraCitera

Why even care?

Funkar bra för mig


   
SvaraCitera