Aviseringar
Rensa alla

Blattar diskremineras på internet


Ämnesstartare

flexfit:

ta en tur på röda linjen, riktning fruängen/norsborg så kanske du ändrar åsikt.

Bättre att ta Blå Linjen Till Danderyd. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

ta en tur på röda linjen, riktning fruängen/norsborg så kanske du ändrar åsikt.

Jag kanske är fördomsfull, men du ser inte ut som en person som bor här ute. Du kanske borde ta en tur på röda linjen, riktning fruängen/norsborg så kanske du ändrar åsikt. Tänkt på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Jag kanske är fördomsfull, men du ser inte ut som en person som bor här ute. Du kanske borde ta en tur på röda linjen, riktning fruängen/norsborg så kanske du ändrar åsikt. Tänkt på det?

Haha, nej, men jag har åkt dit en hel del gånger, fotbollsträningar och matcher. Du vet precis vad jag menar, det bor fullt med bråkiga idioter i de områdena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

riktning fruängen/norsborg så kanske du ändrar åsikt.

äre så? hur kommer det sig att min bästa vän aldrig haft illa åsikter om blattar när hon åkt linjen i snart 8 år, haha.

Underbarnet:

skulle en turk säga att dem hatar svennar då skulle jag inte kunna anmäla dem för rassist

haha.. ge mig en tår nurå
det är en sak att diskriminera någon i ditt land, och en annan sak att bli diskriminerad i sitt eget land. haja mooden.. ahhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lepunktnu:

äre så? hur kommer det sig att min bästa vän aldrig haft illa åsikter om blattar när hon åkt linjen i snart 8 år, haha.

Men du är ju om möjligt ännu mer korkad än trådskaparen.
Titta här: http://sl.se/ficktid/karta%2Fvinter/vTub_karta.pdf

Fittja, Alby, Masmo, och Vårby Gård, det är ju trevliga ställen.
Jag har fått grejer från omklädningsrum snodda, blivit slagen under och efter match. Blev hotad i princip varenda gång man åkte dit med laget (utan någon som helst anledning).

Fullt med bråkiga idioter utan någon som helst framtid.
Det vet du och det vet hela Stockholm, men man får ju inte säga det, det är förbjudet.

Ännu en gång: Skilj på invandrare/personer med utländsk bakgrund, och jallas, for lack of a better word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser att det är ganska tydligt att alla svenskar när dom får tillfälle att agera anonyma är rasistiska. Detta tar jag som ett tecken på att det svenska folket sakta börjar vakna mot Mångkulturenshycklerier.

En typisk blatte är något avskyvärt som definitivt inte hör hemma i Sverige och definitivt bör diskrimineras så dom, eftersom de flesta har både lägre IQ och allmänbildning än vita, förstår att ingen vill ha dom. Att dom är avskräde för samhället och är oönskade i alla civilisationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

Fittja, Alby, Masmo, och Vårby Gård, det är ju trevliga ställen.
Jag har fått grejer från omklädningsrum snodda, blivit slagen under och efter match. Blev hotad i princip varenda gång man åkte dit med laget

Som om Svenska ungdomar är särskilt mycket bättre [zzz]
​Exempel 1
E​xempel 2

Hatar dom mer än alla Blattar tillsamans.

flexfit:

Fullt med bråkiga idioter utan någon som helst framtid.

Besök valfritt iv eller fordonsprogram på Gymnasiet så ser du Svenska ungdomar som är minst lika bråkiga och har kanske ännu mer tragisk framtid.

Underbarnet:

ALLT GÅR FÖR LÅNGT ALLA ÄR INTE RASSAR

Alla är lite rasister [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Som om Svenska ungdomar är särskilt mycket bättre
Exempel 1
Exempel 2

Hatar dom mer än alla Blattar tillsamans.

Jag tror inte de ställer till med lika mycket bråk och tjafs.

McLuver:

Besök valfritt iv eller fordonsprogram på Gymnasiet så ser du Svenska ungdomar som är minst lika bråkiga och har kanske ännu mer tragisk framtid.

Skillnaden är ju bara att vi bor i Sverige?

flexfit:

Ännu en gång: Skilj på invandrare/personer med utländsk bakgrund, och jallas, for lack of a better word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Som om Svenska ungdomar är särskilt mycket bättre [zzz]
​Exempel 1
E​xempel 2

Hatar dom mer än alla Blattar tillsamans.

Dessa ungdomar är dessvärre förledda av rap och hiphop kulturen som dessvärre gjort intrång i Sverige. Jag kan inte annat än att hålla med dig att sådana här Rasförräddare är något av det värsta som finns. De borde veta bättre. Både igenom gener och uppfostran

McLuver:

Besök valfritt iv eller fordonsprogram på Gymnasiet så ser du Svenska ungdomar som är minst lika bråkiga och har kanske ännu mer tragisk framtid.

Alla yrken behövs i ett fungerande samhälle.

Jag känner personligen bara två stycken som går FT (?). Men båda är smarta och fungerande svenskar. En av dem har gått ut nu och tjänar multum eftersom han kan skippa allt vad vidareutbildning heter och börja jobba direkt. Tror du bör tänka om..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

Haha, nej, men jag har åkt dit en hel del gånger, fotbollsträningar och matcher. Du vet precis vad jag menar, det bor fullt med bråkiga idioter i de områdena.

Gör det säkert, som i alla områden. Har själv dock aldrig varit med om något bråk här ute.


   
SvaraCitera

McLuver:

king_of_cash

king of cash e tuuuuung broshan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

Men du är ju om möjligt ännu mer korkad än trådskaparen.
Titta här: http://sl.se/ficktid/karta%2Fvinter/vTub_karta.pdf

varför är jag möjligt korkad, när jag motsäger dina korkade och trångsynta teorier?


   
SvaraCitera

Med kommentarer som...

McLuver:

För jag hatar er också, jävla mongolida white-trash ungar med fjällräven jackor och hårvax.

... är det inte konstigt att avskyn växer sig större och större.


   
SvaraCitera

McLuver:

Det är så jävla lätt att vara rasist om man är anonym, och jag fattar värför det finns så många invnadre som hatar svenskar. För jag hatar er också, jävla mongolida white-trash ungar med fjällräven jackor och hårvax.

det är ju för fan ni blattejävlar som har fjällrävenjackor och hårvax och sveamössor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger ju sig själv som blattar kan uppföra sig, bara kolla rosengård o.O.
Sen finns det ju blattar som sköter sig ( kebab [love] ).
Kommer man till sverige när sitt land bombaderas får man fanimej ta och visa respekt. Om inte dom visar sverige respekt så varför ska vi visa dom respekt?
Men, men...... KEBAB [love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera