Aviseringar
Rensa alla

Bleka hudbristningar?


Ämnesstartare

Majkiie:

Här, ganska sönder som sagt.

Hm, mina är mer horisontella fast större. Tycker inte det det så farligt ut, töser gillar ju ärr. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Tycker inte det det så farligt ut

Kanske inte, men huden ser väldigt sliten ut, som att den håller på att ruttna eller något ^^

Lament:

töser gillar ju ärr.

Inte sådana ärr kanske =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Vanligt hos alla kroppsbyggare eller?

Väldigt. Fast jag är ingen kroppsbyggare, utan styrkelyftare.
När jag var 14 så grisbulkade jag upp mig 30kg för att bli starkare, dessutom var jag dum nog att inte värma upp eftersom att jag ändå aldrig skadade mig. Ovan på det körde jag en hel del bänkpress, så således sabbade jag huden ganska rejält då..

Var absolut inte värt det även om jag vart väldigt stark :3


   
SvaraCitera

Majkiie:

Är det någon som har koll på någon form av kräm eller liknande som bleker bristningarna åtminstonde lite grand?

har testat o de funkade ej...
men det är la bra att va aktiv o ha bra blodcirkulation och sånt
finns inte ens nån laser som funkar :S
det som är bra är att sola o bli brun för då syns de inte lika mycke [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

dessutom var jag dum nog att inte värma upp eftersom att jag ändå aldrig skadade mig

Har du fått konsekvenser nu pga det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Har du fått konsekvenser nu pga det?

Inte alls faktiskt, mer än bristningarna på axlarna då. Stretchar aldrig heller.
Värmer dock upp väldigt noggrant nu för tiden.

Lajnowh:

det som är bra är att sola o bli brun för då syns de inte lika mycke

Tar sån tid för mig att bli brun bara >.< men får köra på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fick också sånt på mina axlar innan, men jag orkade inte bry mig och körde på som vanligt bara. Sen försvann dem efter några månader[smile]


   
SvaraCitera

Majkiie:

Tar sån tid för mig att bli brun bara >.< men får köra på det.

jag blir brun lätt, är tacksam för det
har jättemycket bristningar över hela benen så att det ser ut som jag skurit mig ;sss
ville inte visa benen alls innan men denna sommaren går jag med bara ben hela tiden och nu syns de knappt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

har jättemycket bristningar över hela benen så att det ser ut som jag skurit mig ;sss
ville inte visa benen alls innan men denna sommaren går jag med bara ben hela tiden och nu syns de knappt

Lyllo dig [zzz] jag är så nojig att jag inte vågar visa mig med bar överkropp. Det ser kanske inte så fruktansvärt ut, men folk kommer ju stirra lite, och då får jag panikångest och kallsvettas och vill bara där ifrån [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du bygger upp en nice fysik och är rippad nog så tänker man itne på dem.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Lyllo dig [zzz] jag är så nojig att jag inte vågar visa mig med bar överkropp. Det ser kanske inte så fruktansvärt ut, men folk kommer ju stirra lite, och då får jag panikångest och kallsvettas och vill bara där ifrån [rolleyes]

jag vet hur det känns, vågade inte heller visa mig först och antar att folk som ser dem tror att jag skurit mig [y]
suger att man får leva med det så men å andra sidan finns det väl viktigare saker att tänka på [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

om du bygger upp en nice fysik och är rippad nog så tänker man itne på dem.

Yes, problemet är att jag inte kan vara riktigt rippad. Eller visst, jag kan väl, men eftersom att jag är styrkelyftare/bänkpressare så innebär det att jag blir allt för svag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

suger att man får leva med det så men å andra sidan finns det väl viktigare saker att tänka på

Jag lever typ för min kropp, så för mig är det en katastrof då jag enligt mig själv lyckats fixa en riktigt nice kropp för övrigt ^^

Så det känns ju lite ironiskt liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Yes, problemet är att jag inte kan vara riktigt rippad. Eller visst, jag kan väl, men eftersom att jag är styrkelyftare/bänkpressare så innebär det att jag blir allt för svag.

Äsch, vill man vara fin så får man lida pin. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Äsch, vill man vara fin så får man lida pin.

[y]


   
SvaraCitera