Aviseringar
Rensa alla

bleka slingor


Ämnesstartare

Nån som vet nåt bra blekmedel? Ska färga lila slingor i svart färgat hår och måste bleka så ljust som möjligt först. Har provat med nåt medel som följde med mammas blonda hårfärg men mitt hår blev bara brunt. Nån som vet nåt bra medel som gör svart färgat hår blont?

[bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

Väteperoxid [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Väteperoxid

visst, tar på rejält så kanske jag blir av med håret, då behöver jag itne bekymra mig längre...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såpbubbla:

visst, tar på rejält så kanske jag blir av med håret, då behöver jag itne bekymra mig längre...[crazy]

Men satan i gatan vad blekt det kommer vara! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såpbubbla:

visst, tar på rejält så kanske jag blir av med håret, då behöver jag itne bekymra mig längre...

du är medveten om att väteperoxid ingår i hårblekmedel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, i liten mängd men i stor mängd kan det vara frätande (påläst)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såpbubbla:

kan det vara frätande

Kan vara frätande i liten mängd också, det är därför som det inte ska komma i kontakt med huden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki![smile]


   
SvaraCitera

såpbubbla:

Nån som vet nåt bra blekmedel?

blekmedlet från shock.se.
Jag har blekt i luggen med det, och har svart hår,och har lila i luggen. det blev skitbra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avfärgning som finns att köpa på åhlens för 130. dyrt men värt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gethsemane:

blekmedlet från shock.se.

Går det att återförsluta och spara? Känns ju lite trist att bara använda lite och sen slänga resten


   
SvaraCitera

såpbubbla:

Går det att återförsluta och spara? Känns ju lite trist att bara använda lite och sen slänga resten

jajemen!! [smile] det är en "kräm" och ett pulver, ½ krämflaskan = 1 påse pulver (man får med 2 påsar). och då kan du ju blanda hur lite som helst lixom och spara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera