Aviseringar
Rensa alla

Bleka svart mörkt hår! Help!


BögFlicka:

fin rosa "smakfull" ferg

Bra då[y]

BögFlicka:

Vill inte bli skallig eller gronhorig

Kanske man måste ha hjälp av en frisör m såna saker:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

a inte ultrablond. du kommer få så gult hår.
Är du utländsk (har mörkare skinn än vanligt svenkst grisrosa) ?
Hur blont hår vill du ha?

Nej men jag menar om horet endo kommer slitas somfan so kan man lika gerna anvenda den starkaste so slipper jag bleka dubbelt kanske.. vet inte riktigt har aldrig blekt hela,bara slingor lenge sen och det var hos frisor. Jag ar skoningen vafan det ar bara det att boksteverna po min laptop inte funkar so jag ar tvungen att skriva som en analfabet xD Naturlig horferg ar brun 🙁 anledningen till att jag vill blondera mig ar for att jag vill ha rosa hor,inte hela men typ massa massa slingor. Man legger po den rosa fergen po "ljust" hor men jag vet inte om det moste vara blont eller bara recker med veldigt ljus orange kanske? Hittade en bild po google

PICT3089.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och soher ska det bli nar dar det ar klart 😀

audrey.jpg


   
SvaraCitera

BögFlicka:

Till skillnad fron dig som sitter och checkar bingo med foreldrarna varje kvell 🙂

bingo går bara en gång i veckan. [confused]


   
SvaraCitera

Oj att det är svart och mörkt på en och samma gång är unikt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

bingo går bara en gång i veckan

Inte hemma hos dig.


   
SvaraCitera

BögFlicka:

Inte hemma hos dig.

nä, det förstås. vi har bingolotto på konstant loop. [blush]


   
SvaraCitera

BögFlicka:

Jag ar po semester utomlands kanske? Till skillnad fron dig som sitter och checkar bingo med foreldrarna varje kvell 🙂

Det förklarar bara avsaknaden på bokstäverna "Å, Ä & Ö" Dold text: som för övrigt går att göra ändå, dina allmäna stavningsfel finns det ingen ursäkt för. [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera