Aviseringar
Rensa alla

bleka tänder


Ämnesstartare

kan man bleka mjölktänder?

Kan man forma om sina blek-skenor efter nån vecka?


   
Citera
Ämnesetiketter

elverpigen:

kan man bleka mjölktänder?

Brukar man inte tappa dessa? Känns la lite onödigt isf.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Brukar man inte tappa dessa? Känns la lite onödigt isf.. [sad]

kommer inte tappa denna, men den lär ju bli blekt när resten av tänderna bleks.

andledningen till att jag undrar är att jag tänkte bleka tänderna fram till nästa vecka då jag ska få två nya tänder, som ska matchas med min gamla tandfärg. Dessa går sedan inte att få vitare.


   
SvaraCitera

elverpigen:

kan man bleka mjölktänder?

Varför inte skrubba ordenligt på tänderna istället så att de blir vitare?


   
SvaraCitera

elverpigen:

andledningen till att jag undrar är att jag tänkte bleka tänderna fram till nästa vecka då jag ska få två nya tänder, som ska matchas med min gamla tandfärg. Dessa går sedan inte att få vitare.

Men var inte så larvig,


   
SvaraCitera

elverpigen:

Dessa går sedan inte att få vitare.

Det dumma med tandblekning är ju att tänderna gulnar, så att man måste göra om det efter några år och då måste det bli samma som dessa två. Det kanske inte gör någonting om de tänder du ska byta ut sitter lite längre in..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Det kanske inte gör någonting om de tänder du ska byta ut sitter lite längre in..

det är två tänder som sitter mitt fram/näst längst fram [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vadå va larvig, gult är fult


   
SvaraCitera

Det är klart man kan och klart du ska göra det, en kvinna bör inte ha patti smithtänder, en karl å andra sidan bör självklart ha lite lätt gulnade tänder för att ge karaktär och en aura av livserfarenhet.


   
SvaraCitera
Bakric

dazed:

en karl å andra sidan bör självklart ha lite lätt gulnade tänder för att ge karaktär och en aura av livserfarenhet.

Det där var riktigt moralhöjande[cheers]


   
SvaraCitera