Aviseringar
Rensa alla

Blekfis :'(


Ämnesstartare

Att bli brun för mig är svåraste shitten ever .. Brun utan sol ser bara förjävligt ut på mig också , jag har ingen tillgång till solarium eller liknande heller .. Blir 'mobbad' eller ja , kanske inte mobbad men alla påminner mig hela tiden om hur blek jag är.. hade ingen påpekat det så hade jag ju aldrig ens brytt mig.. Should i just stay white this summer? 


   
Citera
Ämnesetiketter

ja, stay white. blekt är vackert


   
SvaraCitera

Blir aldrig brun själv och älskar det. Är själv finast i blekt, tycker att blekt i allmänhet oftast är väldigt fint.


   
SvaraCitera

Blir inte heller brun, palla bry sig liksom 


   
SvaraCitera

om jag hittar mina pigment så kan du få låna några...inte för att skryta men jag blir brun på typ en halvtimme om det är närmare 20+ ute ÄVEN I LÅNGÄRMAT


   
SvaraCitera

MoaLuundmark:jag har ingen tillgång till solarium eller liknande heller   

vart bor du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I fjugesta.. Mitt utebi ingenstans , inga bussar eller någon sån shit alls .. 

Allevo:

vart bor du?


   
SvaraCitera

idag mätte vi vår hudton med en densitometer, istället för att göra som vi skulle och mäta trycksaker. jag var klart blekast. vem bryr sig. 


   
SvaraCitera

MoaLuundmark:
I fjugesta.. Mitt utebi ingenstans , inga bussar eller någon sån shit alls .. 

Oherre Förvånad hur fan tar du dig till skolan eller att bara åka nådonstans? måste du alltid få sjuts?


   
SvaraCitera

Haha åh. Jag har världens sämsta pigment. 🙁 Är jättejätteblek och blir endast röd på somrarna. Ser ut som en tomat. Så brukar mest undvika att bli solbränd, även om det inte alltid är så lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha nej skolskjuts för mig och alla andra efterblivna barn dom bor ute i skogen 😉 sen annars så är de fett svårt å ta sig nånvart

Allevo:

Oherre Förvånad hur fan tar du dig till skolan eller att bara åka nådonstans? måste du alltid få sjuts?


   
SvaraCitera

MoaLuundmark:
Haha nej skolskjuts för mig och alla andra efterblivna barn dom bor ute i skogen 😉 sen annars så är de fett svårt å ta sig nånvart

Gud va jobbigt!Tumme ned


   
SvaraCitera

elverpigen:
ja, stay white. blekt är vackert


   
SvaraCitera

säg att du ska giftpila dom om dom är så dumma


   
SvaraCitera

-_-


   
SvaraCitera