Aviseringar
Rensa alla

Blev arg..


Ämnesstartare

Marioswish:

Av erfarenhet så vet jag att det är enorm orättvisa i klasserna, speciellt i grundskolan. Idioterna som jävlas mest har oftast inte själv problem med det, dvs att dom inte vet hur det känns att få uppleva det. Ofta handlar det om enkel psykologi. Man gör det för att inte betraktas som svag, en skrämseltaktik. Speciellt när man är ung och dum, så finns det väldigt få moraler, rätt och fel i det man gör. Sen gör man kanske det också när man är kär eller intresserad av någon, speciellt killar så vitt jag vet.

Jag vill gärna säga att du ska ge en fet höger till personen nästa gång du upplever samma skit igen, för att visa att du har stake och att man ska passa sig för dig. Då vaknar många idioter upp och fattar att det man gjorde var fel, seg som vissa är i skallen.

Dock så kan du väl försöka så mycket du kan att säga till lärare/rektor eller någon sorts personal vad som försiggår om du inte redan har gjort det. Om du har gång på gång tjatat och pappskallarna fortfarande inte lyssnar eller tar dig på allvar så rekommenderar jag om du känner dig tuff och våghalsig att verkligen bokstavligen slå tillbaka. Det är stor chans att det blir ett halvt bråk men ibland så krävs det de för att något ska hända. Fast då är det verkligen sista valet. Öga för öga. Räcker med en bestämd örfil/handflata på ansiktet så får du se att saker kommer hända.

Ju äldre du blir desto mindre ska du vända dig till våld. T.ex, du kan inte slå någon på gymnasiet så som du kunde göra på grundskolan.

Edit: Har du snackat med hen som håller på så? Glömde nämna det, bra att ta det också före allt annat. Se vad för ursäkter det finns.

Tack för ditt svar det är en viss skillnad på 7:an och 3:an och jag är inte så bra på att ge andra örfilar så jag tror jag unviker det men jag har en blick..och kan prata..o skälla..skulle vara så många reaktioner för jag är den tysta i klassen..


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Tack för ditt svar det är en viss skillnad på 7:an och 3:an och jag är inte så bra på att ge andra örfilar så jag tror jag unviker det men jag har en blick..och kan prata..o skälla..skulle vara så många reaktioner för jag är den tysta i klassen..

Det är lugnt, ingen tvingar dig att smälla till honom, haha!

Vet bara att när allting annat inte går så får man ge tillbaka samma medicin, karma.

Vad är din kroppstyp? Är du lång och smal, kort och större eller normallång och normalstor? Jag var lite längre än andra i mellanstadiet och dessutom lite småtjock. Det var nog det som hjälpte mig mycket när jag väl tröttnade på vissa personer, knuffade jag någon så flög dom här och där. Behövdes inte mer som tur är, har själv varit i samma sits och vet hur hemskt det är när det kokar! ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Det är lugnt, ingen tvingar dig att smälla till honom, haha!

Vet bara att när allting annat inte går så får man ge tillbaka samma medicin, karma.

Vad är din kroppstyp? Är du lång och smal, kort och större eller normallång och normalstor? Jag var lite längre än andra i mellanstadiet och dessutom lite småtjock. Det var nog det som hjälpte mig mycket när jag väl tröttnade på vissa personer, knuffade jag någon så flög dom här och där. Behövdes inte mer som tur är, har själv varit i samma sits och vet hur hemskt det är när det kokar! ;D

Lite större en andra medellängd 160 typ


   
SvaraCitera