Aviseringar
Rensa alla

Blev av med oskulden precis, misstänker könssjukdom, help


Ämnesstartare

Som sagt blev jag precis av med oskulden (vilket var helt underbart btw). Iaf, vi använde kondom då jag har slarvat lite mer mina minipiller det senaste. Dock kunde vi inte hålla oss ifrån varndra efter han hade tagit av kondomen och då kom hans *** i kontakt med mig därnere en kortare stund. Inget sex men fortfarande kontakt. Det har gått några dagar nu men 2 ca dagar efter sexet började jag få väldigt ont nära jag kissa. Känner fortfarande detta, känns om en urinvägs infektion typ?

Kan detta vara klamydia elr ngt helt annat? Ska kolla upp mig på ungdomsmottagningen men ville bara kolla lite extra, puuss


   
Citera

om han ej var inne i dig så är det nog lugnt och troligtvis urinvägsinfektion du fått.

för säkerhets skull kan du göra ett klamydiatest, det går att beställa från vårdguidens hemsida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, asså han var inte inne i mig men forfarande defenitiv kontakt liksom haha ^^ Ah ska ändå till ungdomsmottagningen så tar det nog samtidigt (y)


   
SvaraCitera

testa dig för könssjukdomar och graviditet, men antagligen känner du bara av urinvägsinfektionen nu. att kissa efter sex är bra att göra.


   
SvaraCitera

precis som dom andra tror jag att det bara är urinvägs infektion. men för att vara på säkra sidan, gå till en ungdomsmottagning och testa dig!


   
SvaraCitera

Alltså, aatt man får urinvägsinfektion efter byte av sexpartner (eller a, första sexpartnern) är inte helt ovanligt. Sen får man lätt urinvägsinfektion om man inte kissar efter sex också. Så det kan mycket möjligt vara så att det är en urinvägsinfektion du har fått.

Förövrigt, har du frågat honom om det finns en möjlighet till att han ens har klamydia?

Men om du lääser om tex klamydia här http://www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Klamydia/
Så står det att det inte går att testa sig för klamydia fören en vecka efter smittotillfället. Så köp tranbärsjuice och gå och testa dig om några dagar om det inte hjälper.

lycka till


   
SvaraCitera
time
 time

Fingerprints:

Så köp tranbärsjuice

+ drick annat surt!

Och om det känns väldigt obehagligt tycker jag alltid det hjälper att ha en varmvattenflaska i bikiniområdet (hihihi).


   
SvaraCitera

Yep, kan vara HIV, sök vård oavsett! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som att det troligtvis är en vanlig urinvägsifektion då då. Men som sagt, ska kolla upp det för säkerhets skull. Lärde mig iaf ngt där då, kissa efetr sex ahah, tack


   
SvaraCitera

emmaa__:

då kom hans *** i kontakt med mig därnere en kortare stund.

Hans vad?

HANS VAD?

TRE BOKSTÄVER - Tak, klo, sil, mor, far, kol, lok, arm, våg...

SÄG FÖR GUDS SKULL VAD?!


   
SvaraCitera

Håller med. Du behöver ej censurera här.


   
SvaraCitera

isola:

Håller med. Du behöver ej censurera här.

Lol, ordet "här" är inget substantiv så kan inte vara det.

Skaffa en hjärna pucko lol...


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Kan vara "Hår" och du stavade fel iof.

Väntar spänt på det rätta svaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom ihåg att man kan få könssjukdomar bara könsorganen nuddar varandra. Man kan få könssjukdomar bara man rör på sitt könsorgan med sin hand som man har rört på någon annans könsorgan. Det kan svida när man kissar om man har klamydia, men oftast så börjar det svida efter 1-2 veckor. [smile]


   
SvaraCitera