Aviseringar
Rensa alla

blev förvånad


Ämnesstartare

och trodde att ingen på forumet hade haft sex på fleeeera dagar
så jag tänkte leta upp sexdagboken
hittade den inte [sad][sad][sad]
är jag blind? eller finns det redan en sånhär tråd (vilket alltså skulle innebära att jag är lite efter)? [tard]

plz answer me

fast den här tråden handlar inte bara om tråkiga saker som borttagna trådar etc. här kan ni även berätta vad som gör er glada just nu!!!!11 SHOOT


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Relationsdagboken har försvunnit också har jag märkt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Relationsdagboken har försvunnit också

bööööh [sad]

fast den här tråden handlar inte bara om tråkiga saker som borttagna trådar etc. här kan ni även berätta vad som gör er glada just nu!!!!11 SHOOT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle bli glad av att borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen under täcket men jag skulle samtidigt bli ledsen pga ensamhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör mig jätteglad att vetbesöket gick jättebra och att min lillgris inte har http://www.agria.se/agria/text.nsf/id/39 9" target="_blank">​forl

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör mig jätteglad att vetbesöket gick jättebra och att min lillgris inte har ​forl

vad bra [party] (orkade inte läsa mer än att det handlade om tänderna [blush])


   
SvaraCitera

Pendulum:

Relationsdagboken har försvunnit också har jag märkt

hade för mig att jag skrivit i den efter att jag blev låst..? men troligtvis inte isf... kunde ganon ta bort trådar btw? kan skribenter det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad som gör mig glad just nu är att jag har lov och att jag har en del att se fram emot (förhoppningsvis)!!


   
SvaraCitera
Exner

Blivande_japan:

ligga!!!!

I sängen? Det gör han säkerligen, med en rnkmaskin i högsta hugg!


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Ganon tog nog bort den när han såg att gratissex existerar

Kikade i trashcan. Den är inte där.


   
SvaraCitera
Exner

Åtta:

Kikade i trashcan. Den är inte där.

Ändrad rubrik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

n när han såg att gratissex existerar

näe, det är en myt

Ont. blev glad förut när jag såg en taxi som försökte vända på vår gata, den körde fast. Lyckades på något vänster fastna mellan trottoarerna. Han roade mig i en kvart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

It's gone, oh noez.


   
SvaraCitera

isola:

Gör mig jätteglad att vetbesöket gick jättebra och att min lillgris inte har ​forl

Vad skönt. Då slipper du oroa dig för det mer nu då. Den där sjukdomen är inget man vill se på sin katt så det är bra att du tar hand om den så väl. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ska jag gå och göra mig glad. genom att borsta tänderna och sedan sova alltså [y]


   
SvaraCitera