Aviseringar
Rensa alla

Blev jag busringd eller utsatt för något sorts ofredande?


Ämnesstartare

Haha, blev uppringd på hemtelefon av någon liten försiktig röst som presenterade sig som "grannfrun" och som skulle varna mig för "en fräck neger" som skulle sälja tavlor och sedan bad att få låna toaletten. Så långt in i samtalet tänkte jag inte så mycket på det, men sedan spårade det ur. Rösten berättade att "hon" hade undrat när han tagit lång tid på sig så hon kikade in genom en springa och tydligen satt han och onanerade. Vidare började "hon" tjata om hur det var den största kuk "hon" sett och att den var en 30 centimeter. Jag hänvisade henne till encyklopedia dramticas offended-sida.

Vad är troligast, var det en random busringare eller en äcklig jävel som satt och onanerade i telefon? Grejen var att de ringde inte till min telefon utan till familjens, och den brukar inte jag svara i om jag inte det är så att ingen annan är hemma.

Har ni blivit utsatt för några lustiga busringare någon gång?


   
Citera

Webbitch:

Har ni blivit utsatt för några lustiga busringare någon gång?

yeah nån rulig busunge sa att han e från ungdomsmottagningen o att jag hade klamydia [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

yeah nån rulig busunge sa att han e från ungdomsmottagningen o att jag hade klamydia

Vilket as [sad] Så får man inte göra. Till och med busringare måste ju ha någon moral.


   
SvaraCitera

Blev busringd på nätterna förut. Skitjobbigt [sad]


   
SvaraCitera

Webbitch:

Vilket as [sad]

ja [sad]

en annan var att en umare ringde och låtsades att han va en annan umare som jag ogillar. ja sa att jag var jätteupptagen o la på. [blush]
det var busigt, tkr jag!


   
SvaraCitera

Webbitch:

Jag hänvisade henne till encyklopedia dramticas offended-sida.

hahaha, klassiker! [bigcheers]

själv så har jag aldrig varit med om busringare [smile]


   
SvaraCitera

haha lät kul


   
SvaraCitera

Varför la du inte på bara


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

en annan var att en umare ringde och låtsades att han va en annan umare som jag ogillar. ja sa att jag var jätteupptagen o la på.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile] kommer ihåg (obs: ej jag)


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

yeah nån rulig busunge sa att han e från ungdomsmottagningen o att jag hade klamydia

Fick samma samtal häromdagen. Var dock humor för min del, eftersom att jag flabbade ganska mycket åt det efter att vi lagt på. Presenterade personen ifråga sig möjligtvis som "Åsa"?


   
SvaraCitera

jo, en umare busringde mig o fejkade rösten, vid ett annat tillfälle smsbombades jag (typ 40 sms mitt i natten) av samma umare [mad]


   
SvaraCitera

honolulu:

o, en umare busringde mig o fejkade rösten, vid ett annat tillfälle smsbombades jag (typ 40 sms mitt i natten) av samma umare

lindblom? ^^


   
SvaraCitera

Webbitch:

Har ni blivit utsatt för några lustiga busringare någon gång?

många gånger! hehe
men en gång skulle jag och mina två kompisar busringa till en kille i klassen, dock så fick jag panik och råka säga mitt namn när jag sa hej och sa jag ringde fel när jag till och med sa till hans mamma att jag ville prata med honom.. inte så lyckat! xD


   
SvaraCitera

Idoufe:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

[blush]

KochamCie:

Presenterade personen ifråga sig möjligtvis som "Åsa"?

nej, det var en man
kalle strömberg eller ngt [sad]


   
SvaraCitera

passaro:

lindblom? ^^

nej 😀 dendär lilla musen hon är ju snäll


   
SvaraCitera