Aviseringar
Rensa alla

Blev kallad för bög idag, tror jag?


Ämnesstartare

Hallå där, unga män/kvinnor!

Jag gick, tillsammans med en kompis förbi tre personer i skolan idag och jag hörde att en av dem sa något som lät väldigt likt ordet "bög", jag tittade upp och märkte denne tittade på mig. Sedan sa personen bredvid "nej men, haha mobba honom inte". Jag gick förbi och låtsades som ingenting.

Kan det vara så att denne menade att jag är homosexuell? Det hela känns lite konstigt då jag knappt känner denne och jag har för den delen aldrig ens talat med denne.

Några tankar? Det kanske inte var mig personen syftade på ändå?


   
Citera

Säker på att han inte sa: "Bög? ;););)"? Han kanske ville kolla om du var på? [crazy]


   
SvaraCitera

mög


   
SvaraCitera
Hando

Du lär ju märka om personen gör det igen, då vet du att han/hon (tar för givet att det är en han, men ändå) säger det till dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Du lär ju märka om personen gör det igen, då vet du att han/hon (tar för givet att det är en han, men ändå) säger det till dig

Så jag ska glömma att det hela hände och hoppas på att det ej sker igen? Good idea! Om det dock händer igen så har jag åtminstone det hela bekräftat.


   
SvaraCitera

Varför bry dig?


   
SvaraCitera

Ser du bögig ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Ser du bögig ut?

Det tycker jag inte!


   
SvaraCitera

varför inte slå de små tuffa pojkarna på käften?


   
SvaraCitera

vadroligtkarl:

Det tycker jag inte!

[confused]

Bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Bög.

Taskigt utav dig.


   
SvaraCitera

men varför bryr du dig? han var säkert ändå bara ute efter se xsom alla andra


   
SvaraCitera

Hjälp,killar kallar ju alltid varandra bögar? eller är det bara i min skola?


   
SvaraCitera

Hjälp,killar kallar ju alltid varandra bögar? eller är det bara i min skola?


   
SvaraCitera

orka bry sig, allt han ville var att trycka ner dig. sådana töntar ignorerar man bara, för de vill så gärna att man tar åt sig och käftar tillbaka.


   
SvaraCitera