Aviseringar
Rensa alla

Blev knäad jätte hårt! :O


Ämnesstartare

Hej jag är en kille på 14 år! Igår i skolan så mulade jag en tjej i min klass i ett snöbollskrig. Jag skulle nog inte gjort det för hon blev tydligen jätte arg, och när vi kom in så knäade hon mig mellanbenen typ allt vad hon pallade! Hon höll fast i mina axlar så jag inte riktigt kunde komma loss så hon hann knäa mig typ 5 gånger innan jag föll till marken och det kändes väldigt konstigt i pungen och jag började må illa, samtidigt som det såklart gjorde väldigt ont.

Sen gick jag in på toaletten för att kolla om allt va bra eftersom jag hade så ont!
Det såg inte ut att vara någon fara med min snopp men min pung såg mycket plattare ut än normalt! Den känns väldigt mosad om jag känner på den och jag kan inte alls känna mina pungkulor! Det är bara som platta, mjuka små bitar i pungen och jag tror att det kanske är mina pungkulor som har krossats! Jag har hört att pungkulorna också kan åka upp mot magen men då tror jag att jag skulle se/känna dom för dom är inte så jätte små (Kom i puberteten när jag var 11, 12)! Jag har också hört att könet är som känsligast i denna ålder..

Låter det så som jag beskrev det att dom har krossats eller bara åkt upp men inte syns? Och finns det något sätt att kolla detta själv innan man går till skolsyster eller ungdomsmottagningen (typ onanera)?


   
Citera

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

råkade slå en tjej på fittan när jag var typ 14 :S [blush] sann historia.


   
SvaraCitera

Tråååkig feeejk... [zzz]


   
SvaraCitera

tycker du skall säga till tjejen att du inte vet om något är fel med din pung efter vad hon gjorde, så eftersom hon gjorde så så borde du få sexa henne och se om hon blir på smällen, då vet du om allt är okej eller inte[smile]


   
SvaraCitera

Rätt åt dig


   
SvaraCitera

kebu12:

tycker du skall säga till tjejen att du inte vet om något är fel med din pung efter vad hon gjorde, så eftersom hon gjorde så så borde du få sexa henne och se om hon blir på smällen, då vet du om allt är okej eller inte

[love]


   
SvaraCitera

Underlig:

[love]

du kan få knäa mej[wink][blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

du kan få knäa mej

Nää i don't need a baby.


   
SvaraCitera

Underlig:

Nää i don't need a baby.

men det är lugnt, är inte könsmogen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska jag säga till hon som sparkade mig tycker ni?


   
SvaraCitera
Hando

kollaost:

Hej jag är en kille

kollaost:

kollaost F

[confused]


   
SvaraCitera

kollaost:

Hej jag är en kille!

kollaost:

kollaost F

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kollaost:

min pung såg mycket plattare ut än normalt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är man steril om pungkulorna är krossade?


   
SvaraCitera