Aviseringar
Rensa alla

Blev precis sjukt sugen på Sydafrika


Ämnesstartare

En polare till mig ska åka hit

Ser helt magiskt ut! Någon som varit som kan berätta något om camps bay?


   
Citera

köp lite på ica då


   
SvaraCitera

hälsa alla svältande barn!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har dom inte bara raskrig där nere..


   
SvaraCitera

mkt kriminella pack som hänger där. Ledsen


   
SvaraCitera

Jag skulle nog inte vilja sätta min fot i Afrika... finns andra delar av jorden om man bara är ute efter sol- o bad. Vill minnas att sydafrika är det land i världen som ligger i topp om man som vit vill bli rånad-, misshandlad- eller mördad.  Ledsen

Nej tack...


   
SvaraCitera

stortrollet:
Jag skulle nog inte vilja sätta min fot i Afrika... finns andra delar av jorden om man bara är ute efter sol- o bad. Vill minnas att sydafrika är det land i världen som ligger i topp om man som vit vill bli rånad-, misshandlad- eller mördad.  Ledsen

Nej tack...

Du som svart kvinna drabbas lika mkt Galen


   
SvaraCitera

kukoxo:

Du som svart kvinna drabbas lika mkt Galen

Jag som svart kvinna? Men jag är en vit svenskfödd man.  Tumme upp  Ärligt talat ger jag fan i om negrerna har ihjäl varandra men jag som vit vill inte falla offer för något sådant.  Arg  Då väljer jag hellre andra platser på jorden. Glatt skålande


   
SvaraCitera

stortrollet:

Jag som svart kvinna? Men jag är en vit svenskfödd man.  Tumme upp  Ärligt talat ger jag fan i om negrerna har ihjäl varandra men jag som vit vill inte falla offer för något sådant.  Arg  Då väljer jag hellre andra platser på jorden. Glatt skålande

Hoppas 1 vit har ihjäl dig ist


   
SvaraCitera

Sry, ts Rodnar


   
SvaraCitera

kukoxo:

Hoppas 1 vit har ihjäl dig ist

Det lär ju inte hända eftersom jag avstår från Afrika. Mycket glad


   
SvaraCitera

kukoxo:

Hoppas 1 vit har ihjäl dig ist

Pluspoäng på den<3


   
SvaraCitera

stortrollet: jag som vit vill inte falla offer för något sådant

Men om du hade varit mörkhyad hade du velat det, menar du?


   
SvaraCitera

absentthinking:

Men om du hade varit mörkhyad hade du velat det, menar du?

Jag menade... vad afrikanerna gör mot varandra i sitt eget land är inget som intresserar mig eller berör mig eller som jag över huvud taget har att göra med. Men jag som vit skandinav vill inte bli inblandad i deras våldsbenägna liv därför väljer jag andra länder att åka till som vit skandinav.


   
SvaraCitera

stortrollet: vad afrikanerna gör mot varandra i sitt eget land är inget som intresserar mig eller berör mig eller som jag över huvud taget har att göra med

Nähä, nä. Så att arbetslösheten i Sverige är hög spelar ingen roll för de som redan har ett arbete att gå till? Att det dras ner på resurser inom ålderdomshem spelar heller ingen roll för de som inte är äldre och har svårigheter med att klara av vissa sysslor helt på egen hand? Eller handlar det bara om främlingsfientlighet i ditt fall?

Man kan bry sig om saker utan att det nödvändigtvis påverkar en själv just i detta nu. Exempelvis står jag, i egenskap av heterosexuell kvinna, upp för LGBT.


   
SvaraCitera