Aviseringar
Rensa alla

blev så glad över detta


Lounge
Ämnesstartare

så jag måste dela med mig

när jag kom hem idag efter 1 hård dag låg d ett brev i mitt postfack ifrån min syster

det låg en jättefin ring i och ett jättefin liten notis om hur mkt hon tkr om mig, blev jätterörd

ska börja skicka sådana här "påminnelser" till folk då och då pga man blir så jälva glad

har notisen ståendes på mitt matbord nu så jag kan kolla på den och påminnas över vilka fantastiska människor man har omkring sig

hejdå


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

mvh böl-lounge


   
SvaraCitera

Sådant är awesome! [love]


   
SvaraCitera

Sådana saker värmer [love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ja det är så värmade!!! jättebra är det. tjing tjong


   
SvaraCitera

skulle nog bli jätterädd om min syster gjorde så[cry]


   
SvaraCitera
höna

fiint


   
SvaraCitera

skulle börja ana ugglor i mossen men fint att du kan ta're


   
SvaraCitera

[love]

Brk g:

skulle börja ana ugglor i mossen men fint att du kan ta're

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Trevlans gulligt och så. Hade fan undrat vad som hade brunnit om min syrra hade gjort så.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

skulle nog bli jätterädd om min syster gjorde så[cry]

Brk g:

skulle börja ana ugglor i mossen men fint att du kan ta're

HAHAHA. hur menar ni? att hon skulle gjort ngt hemsckt och detta är hennes samvete som talar? [badgrin]


   
SvaraCitera

Lounge:

HAHAHA. hur menar ni? att hon skulle gjort ngt hemsckt och detta är hennes samvete som talar?

den primära misstanken är väl att man blivit en så anskrämlig och förfärlig människa att till och med ens syster känner sig manad att begagna så överdrivna medel för att övertyga sig om ens kvaliteter.

att det är synd om en, att man behöver tröst, att man behöver skyddas från sanningen om hur värdelös man är.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Brk g:

den primära misstanken är väl att man blivit en så anskrämlig och förfärlig människa att till och med ens syster känner sig manad att begagna så överdrivna medel för att övertyga sig om ens kvaliteter.

att det är synd om en, att man behöver tröst, att man behöver skyddas från sanningen om hur värdelös man är.

detta kan vara top 3 på de mest cyniska saker jag någonsin läst, grattis [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge:

detta kan vara top 3 på de mest cyniska saker jag någonsin läst, grattis

hahaha


   
SvaraCitera

hade blivit jättegla


   
SvaraCitera