Aviseringar
Rensa alla

Blev utbjuden av en tjej


Supply and Demand:

Ta henne till gränd, slå medvetslös och där tar du chansen...

Say no more!


   
SvaraCitera

Michael Cera:

E as ny med dejtandet o sånt, är väldigt orolig. Ska ja betala för henne och mig om vi gör något? Tips skulle uppskattas!

hehe en gentleman betalar alltid brukade jag säga förut 😀
betalade allting för tjejerna innan, tills jag blev 17 iaf... nu lite mer sällan... notan blir dubbel men jag går iaf iväg glad varje gång 😛

hehe bjöd en tjej i min skola en gång, vi träffades gick på ett fik som hade öppet dygnet runt... så vi satte oss någon gång på kvällen o gick därifrån runt 04:00 på morgonen... hon bara saatttt å vänta på att jag skulle kyssa henne men gjorde inte det 😛 vi träffades ibland o jag pröjsa alltid men sen blev hon skitsur för att jag inte gjorde något move eller tog emot ngt.... hade hela inne men gjorde inget... hon har gryyyyyyyyyyyymt nice kropp o ville bara ligga med henne, fick aldrig några större känslor så ville inte ge falska hopp genom kyssar o annat... o skulle jag ligga med henne o sedan säga att jag inte tyckte om henne på det sättet skulle hon snea som fan ju o det är inte alls snällt att göra så också...

Efter ca 1 år av prat/träffar o skit fick tog hon o visa lite klitta o sa hur fan jag ville ha det o jag sa att hon inte ska förvänta sig något vilket hon heller inte gjorde, dock som pinsamt nog var att jag tyckte om henne som kompis men hon ville inte träffa mig mer då ): så har jag försökt snacka men hon dissar............ frågan är lite hur man ska göra där dock... jag vill ju ha henne som polare!


   
SvaraCitera