Aviseringar
Rensa alla

Blev våldtagen av en kille


Ämnesstartare

Jag är kille och jag skulle gå på en dejt, vi åt det gick bra vi gick hem till han fick en drink och sen kommer jag inte ihåg mer en att jag vaknar av att han har sex med mig. Jag sliter mig upp och tar mina kläder känner mig helt groggy vacklar ut i trappuppgången lyckas få på mig kläderna och lyckas ringa en taxi. 

Finns bara kvinnojour men inget för killar. Vart ska jag vända mig vad ska jag göra? 


   
Citera

Ring Ungdomsrådgivningen 
http://www.ungdomsradgivningen.se/viktigatelefonnummer.4.7afec15c126ced8b0cd8000967.html

Låter väl snarare som om du borde göra en polisanmälan för våldtäkt. Men ring journummret på sidan ovan: 0200-120 440 (gratisnummer).


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

   
SvaraCitera

Gå till polisen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som ingen kommer tro mig om jag går till polisen för det finns ju knappt några vittnen förutom personen i trapphuset 


   
SvaraCitera

Kalleskaviar:
Känns som ingen kommer tro mig om jag går till polisen för det finns ju knappt några vittnen förutom personen i trapphuset 

DNA etc. 


   
SvaraCitera

Kalleskaviar: Känns som ingen kommer tro mig om jag går till polisen för det finns ju knappt några vittnen förutom personen i trapphuset

Får jag vara nyfiken och fråga hur gammal du är och hur gammal killen var? Hur träffades ni? Via nätet eller ute på pub/krog av en slump? Använde killen kondom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Får jag vara nyfiken och fråga hur gammal du är och hur gammal killen var? Hur träffades ni? Via nätet eller ute på pub/krog av en slump? Använde killen kondom?

20 han var 23 vet inte om han hade kondom var så groggy så tänkte inte på något annat en att komma ut därifrån. Via nätet träffats 2 gånger innan. 


   
SvaraCitera

Kalleskaviar: 20 han var 23 vet inte om han hade kondom var så groggy så tänkte inte på något annat en att komma ut därifrån. Via nätet träffats 2 gånger innan.

Kan tänka mig att en våldtäkt mycket är en psykisk chock och en både fysisk och psykisk kränkning.

Så om jag förstår dig rätt så gav han dig en "spetsad" drink och när du väl tuppat av så klädde han av dig och våldtog dig?

Visserligen kommer bevisbördan att vara tuff om du inte omg åker till ett sjukhus och gör en läkarundersökning men jag skulle rekommendera att göra en polisanmälan. Sådant här klientel måste elimineras i Sverige!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Kan tänka mig att en våldtäkt mycket är en psykisk chock och en både fysisk och psykisk kränkning.

Så om jag förstår dig rätt så gav han dig en "spetsad" drink och när du väl tuppat av så klädde han av dig och våldtog dig?

Visserligen kommer bevisbördan att vara tuff om du inte omg åker till ett sjukhus och gör en läkarundersökning men jag skulle rekommendera att göra en polisanmälan. Sådant här klientel måste elimineras i Sverige!

Åker till akuten då, frågade 1177 hon sa :"blev du våldtagen av en kille och du är en kille? Aldrig hört förut" som dom säger det händer aldrig killar.. Mår skit ligger och skakar och vågar knappt gå ut.. Ja antagligen spetsa han den för lite eftersom jag vakna mitt i.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska jag någonsin våga träffa någon efter det här? Det här var ett jättestort steg för mig eftersom jag alltid varit så blyg.. Ledsen


   
SvaraCitera

Kalleskaviar: Åker till akuten då, frågade 1177 hon sa :"blev du våldtagen av en kille och du är en kille? Aldrig hört förut" som dom säger det händer aldrig killar.. Mår skit ligger och skakar och vågar knappt gå ut.. Ja antagligen spetsa han den för lite eftersom jag vakna mitt i..

BRA - åk till akuten på direkten. Säg även åt dom att ta ett blodprov så de kan analysera vad det VAR han lade i drinken därför det förenklar det hela om du ska göra polisanmälan.
Han kan ju ha lagt vilket rävgift som helst i drinken vilket kan få förödande konsekvenser inom närmaste dygnet.


   
SvaraCitera

image_1.jpegSå kan du ta hand om honom med.


   
SvaraCitera

Jötunheimer:
image_1.jpegSå kan du ta hand om honom med.

Och hur exakt skulle han få tag i en Remington?


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Och hur exakt skulle han få tag i en Remington?

Börja med sportskytte för hafel


   
SvaraCitera