Aviseringar
Rensa alla

Bli av med en förälskelse


Electrofl0w:

Jag hatar att vara kär, jag vill bli av med det, det här är bara plågsamt, hur gör man för att bli av med detta?

Att vara kär kan vara både underbart och jobbigt. För dig blir det mer negativt än positivt. Eftersom det är första gången som du är kär, så kan du nog inte riktigt säga att du hatar att vara det. Det kommer inte alltid att kännas så här varje gång du blir kär och hur kan du veta att du aldrig kommer att få henne? Har du pratat med henne? Jag tycker inte att du ska ge upp kärleken. Mitt råd är att du försöker att prata med henne. Kanske ni kan hitta på något kul att göra på helgen? Det behöver inte vara att festa eftersom du inte föredrar det, utan ni kanske kan gå på bio, bowla eller träffas hemma hos någon av er och se på film eller spela något spel. Om du trots allt inte vill försöka ge det en chans, så tycker jag att du ska försöka få bort henne ur dina tankar. Det kommer nog att bli väldigt svårt, men oftast klarar man mer än vad man tror. Lycka till!


   
SvaraCitera

Electrofl0w:

jag kommer aldrig vara en del av det

För det är ju jättesvårt att skaffa facebook.

Electrofl0w:

Idag blev det bara ännu värre när jag helt plötsligt märkte att hon satt bredvid mig utan att jag märkte det innan.

AWWW. Säg det till henne, hon lär ju bara ta det som en komplimang om hon inte är helt dum i huvudet.

Electrofl0w:

Detta leder till ilska, då jag blir medveten om att jag aldrig kommer få henne.

Varför inte? Du har ju inte ens försökt. Du måste försöka.

Electrofl0w:

hur gör man för att bli av med detta?

Går inte, går över med tiden.


   
SvaraCitera

Electrofl0w:

Idag ska man vara aktiv med att ha så många kompisar som möjligt, dricka minst 3 gånger i veckan och om man är kille skryta om hur mycket man får ligga.

folk som skryter om att de får ligga mycket är nog de fjantigaste människorna som finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men åh, det låter verkligen som att du lider av att vara kär, så sa det ju inte vara [sad]


   
SvaraCitera