Aviseringar
Rensa alla

Bli av med midjefettet?


Ämnesstartare

Nu behöver jag hjälp från alla er därute.
Jag vill få lite mer vältränad mage och så vill jag minska mitt midjefett och få en slank midja. Jag har magmuskler men tyvärr göms det under fettet. Jag har inte så överdrivet mycket fett på magen och midjan men inte heller så lite. Har sagt till mig själv att börja springa eller promenera och det gör jag, men det slutar med att jag inte gör det mer efter en vecka. Motionerar gör jag varje dag iaf eftersom vi inte har bil i min familj. Så jag gör situps varje dag och det har hjälpt faktiskt. Men min fråga till er är nu, vilka övningar kan jag göra hemma som hjälper mot midjan? Och har ni några tips på hur man kan minska midjefettet? Säg inte att jag ska springa osv, för det vet jag men menar nu mer saker man kan göra hemma. Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter

spring, spring, spring, sluta inte! du lär se resultat efter nåt halvår till år. [smile]


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

Och har ni några tips på hur man kan minska midjefettet?

Det går inte att minska fett på bara ett ställe. Bränner man fett så gör man det över hela kroppen. Ät nyttigt och gör övningar som till exempel finns här: http://www.youtube.com/user/insanehomefatloss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

energi in ska vara lägre än energi ut -> kaloriunderskott för att kunna minska i fett.
tjing tjing, punktförbränna går inte.


   
SvaraCitera