Aviseringar
Rensa alla

Bli avsugen av en dammsugare?


Ofixad:

Vad du än gör, testa det inte. Det är inte så skönt som det sur ut [cry]

[censur]


   
SvaraCitera
Ofixad

isola:

[censur]

Ja jag har gjort det. har inte alla killar det ?[crazy]


   
SvaraCitera

Ofixad:

Ja jag har gjort det. har inte alla killar det ?[crazy]

Kan inte förstå vad det skulle ha för gemensamt med en fitta faktiskt, måste ju kännas kallt och hårt.[shake]


   
SvaraCitera
Ofixad

isola:

Kan inte förstå vad det skulle ha för gemensamt med en fitta faktiskt, måste ju kännas kallt och hårt.[shake]

Du skulle bli överaskad om du visste hur hårt en dammsugare suger....Som att hela grejen slits av


   
SvaraCitera

Ofixad:

Du skulle bli överaskad om du visste hur hårt en dammsugare suger....Som att hela grejen slits av

Låter ju inte skönt [no-no]
*önskar i hemlighet att jag kunde testa*


   
SvaraCitera
Ofixad

isola:

*önskar i hemlighet att jag kunde testa*

Dammsugarskaftet är ju format lite som en penis. Kan ju alltid stoppa in den å sen trycka igång den 😛


   
SvaraCitera

Ofixad:

Dammsugarskaftet är ju format lite som en penis. Kan ju alltid stoppa in den å sen trycka igång den 😛

Har aldrig stött på en alldeles rund penis med vassa kanter och sugande krafter [no-no]


   
SvaraCitera
Ofixad

isola:

Har aldrig stött på en alldeles rund penis med vassa kanter och sugande krafter [no-no]

någon gåpng ska vara första amaright [cool]


   
SvaraCitera

Ofixad:

någon gåpng ska vara första amaright [cool]

Ja, det ligger ju någonting i det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

Jag funderar på att knulla en kyckling, du vet dom där hela kycklingarna man köper??

Ne, vilka då som man köper???


   
SvaraCitera

[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

asså, ja döör xD jag blir avundsjuk på gamla UM Ledsen ni hade paras, vi har mtv lr vafan han heter, med sina dåliga trådar, fast han har lugnat ner sig vilket är fett bra och han exodos som i för sig är ännu sämre.


   
SvaraCitera