Aviseringar
Rensa alla

Bli bortagen som vän på fb


Ämnesstartare

cuzIcan:

i mitt fall pratar jag fortfarande med människan irl och han har inte visat några tecken på att ogilla mig. och så är han fortfarande vän med alla andra så man undrar liksom.... 

det är inte vänligt. det är människor av dålig karaktär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: hade glömt den incidenten  bortsett från den gången har jag aldrig gjort det mot någon som inte har mobbat mig på ngt sätt.

Hahaha! Var bara tvungen att påpeka det, typ också glömt men när jag såg det tänkte jag "LIAR!!!" Bra det då iaf Tumme upp eller du kan ju ta bort folk om du vill antar jag. Har man en anledning gör det ju inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta har också hänt mig. människor jag har känt mig ''gillad'' av och dessa har varit trevliga mot mig, skrivit, gillat osv på fb. och sen nästa dag tagit bort. blir lite ööööh okej sen spelar ja candy crush o inte bryr mig länre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

hans kropp är vänd mot mig hela tiden i en grupp, han tittar på mig hela tiden, han är beskyddande gentemot mig osv.

detta hände efter en natt ihop av kyssar och efter att nästa gång slutade med handhållning och kram.¨
han är utbytesstudent så han försöker förmodligen ligga runt medan han är här, eller så är det för att hänger med de enda 3-4 pers som jag har stött mig med för att de har behandlat mig som svin. han är jättekonstig enligt alla och jag bryr mig inte.

han verkar vara en rätt så konstig snubbe :/ att du inte bryr dig är iaf positivt han kmr va borta snart ändå och då är potenialla problem ur världen 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: blir lite ööööh okej sen spelar ja candy crush o inte bryr mig länre

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror ej man ska bry sig så mycket liksom, det är ju bara facebook


   
SvaraCitera

beror väl på vem

var ett tag sen det hände. minns inte riktigt senast det var

har dock reagerat flera ggr när folk ba "nu har jag rensat min lista!" å ja ba "oj är ja fortfarande kvar????"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja du jag har ingen aning. Beror väl på att du skrev att du vill bli omtyckt och om nån tar bort dig kanske du tror att den personen inte gillar dig. Fast märker man ens om nån tar bort en när man har så många vänner? Jag märker ju men antar att du har en biljon likt de flesta, då borde man väl knappt märka om det är nån som inte är så "märkvärdig" som tar bort en. 

Haha har det hänt att nån inte accepterat? Då är det ju lite drygare, det kan jag förstå om man reagerar på. 

nej jag vet inte när han tog bort mig, märkte det bara idag för att han var listad under "others" och inte "friends" i en grupp på fb. Han kan ha tagit bort mig igår eller ett år sen ingen aning. 
japp, flera ggr. 3 för att vara specifik, en som går i min klass (han är vän med typ alla andra i klassen, jag snckade med hnm en gng om det också då jag trodde vi var vänner och sa typ jag lägger till dig i gruppen på fb, men sen kom att vi inte är vänner så sa det till hnm då han svarade att han typ inte är vän med nån vilket är en lögn...), en som sa att han skulle lägga till mig men som inte gjorde det, så jag skickade ist (vi snackar ofta på fb och irl också även om vi inte är vänner, lite konstigt) och slutligen en tjej jag har pratat med rätt mkt i skolan som har flyttat till england nu så tyckte att det vore kul att få veta hur det är där och så genom hennes statusuppdateringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Kan han ha råkat att plocka bort dig? Du kan ju fråga honom när ni pratar =)

tvivlar på det och nä så viktigt är det inte, kmr säkert ha glömt detta imon ändå, e bara nu när jag såg det som det påverkade mig lite. så fort jag tar studenten kmr jag aldrig se honom igen ändå och säkert aldrig prata med honom heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför bryr du dig


   
SvaraCitera

Hände en gång med en tjej jag gillade lite, det var ganska tråkigt. Men vi slutade prata så inte så värt att gå runt och tänka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: nej jag vet inte när han tog bort mig, märkte det bara idag för att han var listad under "others" och inte "friends" i en grupp på fb. Han kan ha tagit bort mig igår eller ett år sen ingen aning. 
japp, flera ggr. 3 för att vara specifik, en som går i min klass (han är vän med typ alla andra i klassen, jag snckade med hnm en gng om det också då jag trodde vi var vänner och sa typ jag lägger till dig i gruppen på fb, men sen kom att vi inte är vänner så sa det till hnm då han svarade att han typ inte är vän med nån vilket är en lögn...), en som sa att han skulle lägga till mig men som inte gjorde det, så jag skickade ist (vi snackar ofta på fb och irl också även om vi inte är vänner, lite konstigt) och slutligen en tjej jag har pratat med rätt mkt i skolan som har flyttat till england nu så tyckte att det vore kul att få veta hur det är där och så genom hennes poteniella statusuppdateringar.

Och ni snackar fortfarande på riktigt? Knepigt, om det nu inte var en olyckshändelse. Fråga 🙂 När jag var liten tog en tjej bort mig från msn en gång, frågade varför och hon sa att jag var tråkigt. Fortsatte dock att snacka med henne i skolan varje dag tills vi slutade 9an, folk är knepiga.

Haha gud vad knepigt. Det låter ju lite småtaskigt och konstigt 🙁 fast kanske ändå inte är så konstigt, folk är lite knepiga och såna man kanske inte känner jättebra kan ju göra lite allt möjligt. Tror det bästa är om man inte bryr sig så mycket. Man kan ju inte göra mer än att fråga varför osv och man ska inte alltid förvänta sig att folk är snälla eller seriösa eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

han verkar vara en rätt så konstig snubbe :/ att du inte bryr dig är iaf positivt han kmr va borta snart ändå och då är potenialla problem ur världen 🙂 

Yep. Ser honom inte som ett problem. Han är inte elak. Bara konstig. Och jag är jätte-ointresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
tror ej man ska bry sig så mycket liksom, det är ju bara facebook

intalar mig själv det, funkar lite då och då beroende på hur emotionell jag är den tidpunkten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Yep. Ser honom inte som ett problem. Han är inte elak. Bara konstig. Och jag är jätte-ointresserad.

herregud min stavning suger ser jag nu :O 


   
SvaraCitera