Aviseringar
Rensa alla

Bli dumpad på ett kallt sätt.


Ämnesstartare

Hej, detta kanske passar bättre på motgångar och problem också.

Jag har aldrig blivit dumpad på riktigt utan det är alltid bråk eller så. Nu är det så att jag var tsm med en tjej nyligen och jag blev verkligen förälskad. När det annars tar slut med bråk eller t.o.m. dumpning så finns det oftast fortfarande känslor kvar hos båda parterna vilket gör det lättare men jag vet verkligen inte hur jag ska hantera denna situation..

Hon älskade verkligen mig och mådde jättebra med mig och var kär i mig. Nu dumpade hon mig för sitt ex och hon bara drev bort mig när jag skrev till henne. Typ om jag skriver att jag hoppas hon har det bra och så för hej då, istället för att skriva likadant tillbaka skriver hon bara kallt tillbaka och typ nästan "mobbar" mig...

Tufft att förklara men istället för att typ skriva ledset och känslosamt är det typ "whatever :D". Asså hon bryr sig iaf inte det miiinsta.

tl;dr Hur fan gör man när man blivit dumpad och den andra personen helt plötsligt tappar ALLA känslor för en, jag är helt vilse vet inte vad jag ska göra.. Annars kan man tänka att hon känner likadant ändå och hon gillar dig med så det är tufft för henne med. Men när man helt plötsligt sitter där i den situationen...

Jag vet inte, jag vet att det var FÖRSKRÄCKLIGT dåligt skrivet så det är ok, jag förväntar mig en massa off topic pikar på hur dåligt skriver det var.. Är bara i bitar, kan inte samla mig.


   
Citera

Holler:

jag är helt vilse vet inte vad jag ska göra

ehh hon har redan dumpat dig. Du ska inte göra nåt mer med henne[confused]
fattar ej problemet


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

hon har redan dumpat dig. Du ska inte göra nåt mer med henne


   
SvaraCitera

kan ju vara hennes sätt att hantera det också


   
SvaraCitera

Damn... Would not be in your shoes... Somliga är rötägg indeed.

Holler:

Är bara i bitar, kan inte samla mig.

Inget fel på din svenska. Förvånande ifrån din situation. Det ska du ha ett stort tack för.

Men gjort är gjort, jag vet att det är svårt, men glöm henne. Jag tänker inte heller säga att det finns fler fiskar i sjön, inte heller att alla har någon, men vad jag tänker säga är att - it's not the end of the world. [smile]

Dessutom, kunde hon lämna dig såpass kallt och dessutom för sitt ex, då borde du vara glad att hon gjorde det, då hon knappast skulle blivit en bra flickvän in the long run.


   
SvaraCitera

Holler:

Hur fan gör man när man blivit dumpad och den andra personen helt plötsligt tappar ALLA känslor för en

Fuck that bitch...
nej men allvarligt, gör annat och sluta tänka på henne
Du har inte förlorat en flickvän, du har vunnit massa fritid 🙂
Om du inte betyder något för henne, varför ska du då må dåligt över det? Tycker du att du förtjänar att gräma dig över någon idiotbrud som inte vill ha dig?
Jag står fast vid mitt första uttalande, fuck that bitch

Holler:

Är bara i bitar, kan inte samla mig.

Det kommer vara så ett tag, du kommer må kasst och ururselt...livet kommer kännas tungt och dagarna långa men du måste gå vidare
När jag hade problem med något Plockade jag in massa övertid och började dubbla träningarna, försök hitta på något och gärna med folk
Du bör inte försöka leta upp någon ny ännu, det är ingen bra idé eftersom du är känslig just nu men om du träffar en tjej som verkar "rätt" så go for it men att hänga ute och försöka leta efter en ersättare till henne är bara dumt och tro inte att hon kommer bry sig om du hittar någon annan tjej för hon kommer skita i dig oavsett.

Skriv gärna tillbaka sen om hur du känner och sådant i tråden, jag är inte här ofta men kan försöka ge lite tankar och sånt om jag kan ^^


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

hon har redan dumpat dig.


   
SvaraCitera

Holler:

tl;dr Hur fan gör man när man blivit dumpad och den andra personen helt plötsligt tappar ALLA känslor för en, jag är helt vilse vet inte vad jag ska göra

Hon gjorde slut med dig, henne känslor kan ha försvunnit för ett tag sedan.


   
SvaraCitera

Finns inte så mycket du kan göra. Det är slut. Tror inte du borde prata med henne över huvud taget för hon verkar inte ge så trevliga svar.
Fokusera på annat och så kommer du glömma henne med tiden! [y]


   
SvaraCitera

Du är kille, lär dej leva med det[confused]


   
SvaraCitera
smisk

Skit i henne. Mitt ex gjorde precis samma sak. Svider som fan, men det är bara att gå vidare och hitta något nytt!


   
SvaraCitera

Pappbox:

Fuck that bitch...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Skriv gärna tillbaka sen om hur du känner och sådant i tråden, jag är inte här ofta men kan försöka ge lite tankar och sånt om jag kan ^^

Tack för ditt svar och alla ni andra med, det hjälper.

Jag vet att jag inte bör prata med henne men det är så svårt.. Jag erkänner, jag är kär i kärleken mer än henne. Hade hon varit singel och trånat efter mig hade jag inte kännt lika mycket. Men just det att hon inte vill ha mig längre och är tillsammans med någon annan, tanken över att de har sex..

Jag mer eller mindre vill få ut att hon bryr sig om mig från henne och att hon fortfarande älskar mig. Säger hon det kommer det vara mycket lättare att gå vidare.


   
SvaraCitera

du ska gå vidare så fort som möjligt


   
SvaraCitera

Holler:

Hur fan gör man när man blivit dumpad och den andra personen helt plötsligt tappar ALLA känslor för en, jag är helt vilse vet inte vad jag ska göra.

Hon stöter väl bort dig helt som en slags försvarsmekanism. Men hon har ju dumpat dig, dude. Skit i henne och gå vidare. Gör sånt som du mår bra av istället för att lägga din energi på henne.


   
SvaraCitera