Aviseringar
Rensa alla

Bli dumpad på ett kallt sätt.


Ämnesstartare

Holler:

ag mer eller mindre vill få ut att hon bryr sig om mig från henne och att hon fortfarande älskar mig. Säger hon det kommer det vara mycket lättare att gå vidare.

du vill att allt ska vara frid o fröjd, balans, snällt och fint..
men det slutar inte alltid så, jag vet hur det är. Jag försöker också alltid ordna till allting så att det ska kännas bra igen. Men det går ibland inte till så!

det du måste göra är att börja se henne på ett annat sätt, som en person som du inte vill ha något att göra med. Du måste låta saker vara tråkiga och jobbiga, inte försöka laga något som inte går att laga. Bättre att slänga det!


   
SvaraCitera

Holler:

ag mer eller mindre vill få ut att hon bryr sig om mig från henne och att hon fortfarande älskar mig.

sluta vara läskig och lämna henne ifred, om hon fortfarande hade älskat dig så hade hon ju inte dumpat dig och blivit tlsm med någon annan


   
SvaraCitera

Precis som dom två användarna Isola och SorryBartDude säger stämmer mycket väl överens om vad jag tycker.

Eftersom hon själv valt att dumpa dig så bör du inte försöka återkomma som en skamsen hund. Allting är upp till dig själv.

SorryBartDude:

on har redan dumpat dig. Du ska inte göra nåt mer med henne[confused]


   
SvaraCitera
time
 time

Min första pojkvän blev iskall efter att vi gjort slut. Det som gjorde ont var att jag inte förstod vart allt tog vägen, precis som du upplever nu.

Långt senare kom det fram att han så att säga "drog av plåstret fort som fan" för att jag skulle ha lättare att gå vidare och att det kanske skulle vara lättare för oss båda två om jag t ex blev så arg att jag inte ville prata med honom. Det var inte så att han kände noll, men han trodde att det skulle bli värre om det var känsloklet från båda sidorna och att vi kanske skulle ha ramlat tillbaka i vårt rätt kassa förhållande.

Kan ju alltid vara så att ditt ex försöker göra likadant. Eller att hon har känslor för dig trots att hon dumpat dig, men att hon inte kan erkänna det i och med att hon valt att satsa på sitt ex. Man kan inte gå från att vara förälskad till absolut ingenting på en minut, så funkar det inte.


   
SvaraCitera
time
 time

Men alltså, om så är fallet så bör du inte räkna med att få henne att erkänna det riktigt. Det allra bästa vore om du tog ditt pick och pack och gick vidare, nya erfarenheter rikare. Att gnälla på henne för att få en förklaring kommer förmodligen bara leda till att hon vill ha mindre kontakt med dig i framtiden.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Man kan inte gå från att vara förälskad till absolut ingenting på en minut, så funkar det inte.

Men det kan gå fort ändå, speciellt om det varit "dött" ett tag innan det verkligen tog slut. Jag menar, hon kanske inte alls var kär utan gick och trånade efter sitt ex hela tiden? Då är det ju inte så konstigt om hon är "kall" nu, eftersom hon egentligen inte var kär, utan bara fejkade.

Fast lite hemskt om hon var så elak [sad]


   
SvaraCitera
time
 time

Inte Gugge:

Men det kan gå fort ändå, speciellt om det varit "dött" ett tag innan det verkligen tog slut.

Klart, är man inte jättekär är det desto lättare att gå vidare fort. Nu utgick jag ju bara från att tjejen faktiskt var så förälskad som det påstods!


   
SvaraCitera

tycker hon har visat rätt klart vad hon vill [smile]. Skit i henne.


   
SvaraCitera

Holler:

Jag erkänner, jag är kär i kärleken mer än henne.

Bra, det är ett gott tecken
Då kan du utan problem gå vidare

Holler:

Men just det att hon inte vill ha mig längre och är tillsammans med någon annan, tanken över att de har sex..

Skulle det göra dig gladare om de inte hade det?
Låt inte din lycka vara knuten till hennes lycka eller olycka, skit i henne för hon skiter i dig uppenbarligen.
Det låter hårt men jag försöker få dig att förstå, var arg istället för att vara förstående mot henne. Det hjälper dig just nu och sen försvinner dina tankar om henne

Holler:

Jag mer eller mindre vill få ut att hon bryr sig om mig från henne och att hon fortfarande älskar mig. Säger hon det kommer det vara mycket lättare att gå vidare.

Du tror att det skulle hjälpa dig, men det är en krycka som du lutar dig mot för du hoppas att genom att hon säger det så finns det hopp för att ni ska kunna bli ihop igen...det brukar vara så och det är normalt.
Ledsen min vän men uppenbarligen bryr hon sig inte om dig, så varför ska du då bry dig om henne?
Tänk på hennes negativa sidor, sluta tänka på allt det bra och gå vidare för bådas skull


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

ehh hon har redan dumpat dig. Du ska inte göra nåt mer med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

ehh hon har redan dumpat dig. Du ska inte göra nåt mer med henne[confused]
fattar ej problemet

Var inte så torr ditt as


   
SvaraCitera

Pappbox:

Fuck that bitch...


   
SvaraCitera

JacobK:

gay


   
SvaraCitera

Jag går igenom samma sak
är dock ej klar med personen
ska ha en revansch! lr ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

JacobK: gay

Din buss har redan gått


   
SvaraCitera