Aviseringar
Rensa alla

bli full


jakobmiller:

Det går i familjen och har fått se den dåliga sidan av det hela. Lärde mig helt enkelt vara mig själv och ha kul utan alkohol 🙂 Det har dock sin för- och nackdelar. Tyvärr.

Jo det är väldigt bra! Men menade att man väl säger att man är nykterist och inte har nykterist Glad


   
SvaraCitera
Cobrak

För övrigt gläder det min unga tonårssjäl att det finns en levande varelse på denna planet som anser att man festa till det utan alkohol. Det är sällan man stöter på sådana.


   
SvaraCitera

Såg ej att Cobrak skrev det, men ja precis så. 


   
SvaraCitera
Cobrak

: - D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ingen big deal att bli full. Inte så jäkla kul som du verkar tro. Du vill inte bli så full att du inte mins vad som hände. Då har du liksom förstört din kropp i onödan. Drick så du blir lullig och ha kul med några vänner. Känns som att du har för stora förväntningar på "vuxenlivet"


   
SvaraCitera

Snälla säg att du trollar


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Jo det är väldigt bra! Men menade att man väl säger att man är nykterist och inte har nykterist Glad

Aj då.. Givetvis gör man det! 


   
SvaraCitera

Danne_cars:
men hur blir man jävligt ful?l ge mig tips

dricker öl efter öl efter öl tills de snurrar så inni helvete, är du typen som inte klarar att sluta dricka så blir de ju inte kul alls då du lär däcka rätt rejält, prova dig fram o ta inte emot drinkar av andra osv 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
det är ingen big deal att bli full. Inte så jäkla kul som du verkar tro. Du vill inte bli så full att du inte mins vad som hände. Då har du liksom förstört din kropp i onödan. Drick så du blir lullig och ha kul med några vänner. Känns som att du har för stora förväntningar på "vuxenlivet"

ja att ja minnesluckor ä fan bara äckligt 


   
SvaraCitera

CasperJ:
Snälla säg att du trollar


   
SvaraCitera

CasperJ:
Snälla säg att du trollar


   
SvaraCitera

Håll dig till hallonsaft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till. 


   
SvaraCitera

spetsad hallonsaft

Ruttenfisk:
Håll dig till hallonsaft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ska man börja med en starköl?


   
SvaraCitera