Aviseringar
Rensa alla

Bli ihop med mitt ex igen?!


Ämnesstartare

Det är så att jag och mitt ex gjorde slut för ca 19 veckor sen, jag kan inte sluta tänka på henne och vill verkligen få tillbaka henne. Vi gjorde slut som vänner pga att det var en liten distans skillnad mellan oss (Malmö till husie) och att vi knappt kunde träffats. E det något att satsa på eller? 


   
Citera
reben

jävlar vilken distans ja


   
SvaraCitera

5km eller?


   
SvaraCitera

fråga hur hon känner, vad hon gör, börja prata med henne igen, fråga sedan om hon vill träffas.. 


   
SvaraCitera

Oh jävlar vad långt det var mellan er... 

Det var ju kortare än min spring runda. Varför kunde ni inte träffas? För distansen mellan er kan ju omöjligt vara ett problem. Prata med henne och se vad hon känner för dig.


   
SvaraCitera

Kan inget om Skånes geografi men cyckla eller gå lol


   
SvaraCitera

Buss?


   
SvaraCitera

Förstår att det tog slut Hjärta Liksom 35 minuter med buss, fyfan!
Nej, men vad ville ni? Bo granne eller?


   
SvaraCitera
wisc
 wisc

Även om distansen var större än vad som kan tydas här i tråden, så tycker jag inte att man ska acceptera "för lång distans" som en vettig anledning till att göra slut.

Är man verkligen förälskad i någon så kapar man inte förbindelsen för något så litet. Många hade istället gett sitt liv för den dem älskar. Hur är detta i närheten? Det förstår inte jag. I en eventuell framtid så kan man ju alltid flytta ihop?

Tala ut om era känslor och kom fram till vad det egentligen beror på. Din partner kanske gillar dig men inte är förälskad, det får hon dock svara på. Bättre med ett riktigt avslut istället för babbel, tro mig.


   
SvaraCitera

Hur är det nu mellan er? 


   
SvaraCitera

Som jag ser det så kanske det är bäst om du låter henne va och låta henne komma till dig. 
Vissa klarar inte av distans förhållanden och behöver en partner som finns så plats eller hur man nu ska uttrycka det.
Alltingen kan du ju försöka och se vart det leder (men va inte för på). Eller så flyttar du närmre haha


   
SvaraCitera
torg1

35 minuter med buss emellan elr vad sa nån?. Haha.
Själv hade man 55min till plugget varje dag. Stockholm <3


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
5km eller?

5,1 faktist 😉 


   
SvaraCitera