Aviseringar
Rensa alla

Bli intervjuad av Time!


time
 time
Ämnesstartare

Hej raringar! 

Nu finns första intervjun jag gjort uppe. S3ON fick äran att inleda, ni kan läsa intervjun här:  http://ungdomar.se/blogg/anvaendarintervju-streon

Jag har en hel del på listan att intervjua redan, men vill förstås ha mer, och gärna lite nyare medlemmar, så det inte blir ett internt dunkande i ryggen för veteraner. Nu ska vi lära känna varandra! 
Upplägget kommer vara samma sak: 10 förutbestämda frågor och en mer personlig som gäller sajten och/eller er själva. 

Vill du vara med? PMa mig, skriv i den här tråden eller maila mig på alexandra@ungdomar.se!
RodnarHjärta


   
Citera

Kul!


   
SvaraCitera

Skulle varit lite mer intressant om det vore lite frågor som är mer relevanta kring personen som intervjuas, det där var rätt glättigt


   
SvaraCitera
mynona

Hur görs de är? Via pm? 

Jungman:
Skulle varit lite mer intressant om det vore lite frågor som är mer relevanta kring personen som intervjuas, det där var rätt glättigt

+1 

Ja, lägg gärna till inte bara en utan kanske tre personliga frågor! Det vore väl roligt? 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Jungman:
Skulle varit lite mer intressant om det vore lite frågor som är mer relevanta kring personen som intervjuas, det där var rätt glättigt

Jag kan naturligtvis lägga till några personliga frågor, kul med input! Det här var ju testrundan. 

mynona:
Hur görs de är? Via pm? 

+1 

Ja, lägg gärna till inte bara en utan kanske tre personliga frågor! Det vore väl roligt? 

Ja, rätt och slätt! Eller via facebook om man är vän med mig där. Det är inte direkt en "ringa upp och ställa frågor"-kind of intervju.


   
SvaraCitera

"Synen över vackra vyer som gör en påmind om livets goda menyer"???

strejkar vill inte mer om jag finns på listan 


   
SvaraCitera
mynona

time: Ja, rätt och slätt! Eller via facebook om man är vän med mig där. Det är inte direkt en "ringa upp och ställa frågor"-kind of intervju.

Okej, då kan jag vara med! kan ställa mig tre personliga frågor om du bestämmer dig att införa det. Det spelar ingen roll var: att göra det i umpm är förstås mer umigt, att göra det på facebook går lika bra om det passar dig bättre, så det är bara att sända meddelande där eller här när du vill om jag är intressant som intervjuobjekt


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

ply:
"Synen över vackra vyer som gör en påmind om livets goda menyer"???

strejkar vill inte mer om jag finns på listan 

Neeej du lovade ju mig att vara en cool katt Ledsen


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mynona:

Okej, då kan jag vara med! kan ställa mig tre personliga frågor om du bestämmer dig att införa det. Det spelar ingen roll var: att göra det i umpm är förstås mer umigt, att göra det på facebook går lika bra om det passar dig bättre, så det är bara att sända meddelande där eller här när du vill om jag är intressant som intervjuobjekt

Jag kan PMa dig frågorna nu (måste bara hitta på personliga frågor) så jag kan lägga upp varje onsdag. Kommer vara ombord på en av Viking Lines färjor under större delen av juli utan datorn med mig, så jag skriver så många som möjligt nu så de kan publiceras med ett klick! 


   
SvaraCitera
reben

du kan fortf få intervjua mig om du vill
kmr äga s3on


   
SvaraCitera

time:

Neeej du lovade ju mig att vara en cool katt Ledsen

fick en klump av obehag i magen av att läsa. frågorna är formade som en mina vänner-bok och svaren i sådana vill man väl inte ha postade offentligt. och om man anser att forumet är ens vän är det nog illa ställt. och nu blir det personligt också. är inte alls neutrotisk.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

ply:

fick en klump av obehag i magen av att läsa. frågorna är formade som en mina vänner-bok och svaren i sådana vill man väl inte ha postade offentligt. och om man anser att forumet är ens vän är det nog illa ställt. och nu blir det personligt också. är inte alls neutrotisk.

Vad tråkigt, såg så fram emot att få fråga dig Gråter


   
SvaraCitera

time:

Vad tråkigt, såg så fram emot att få fråga dig Gråter

hmpf Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

ply:

hmpf Rodnar

HMFFFFF Gråter


   
SvaraCitera

time:

HMFFFFF Gråter

du får ge mig en personlig intervju i tanto den 17e istället ;-))


   
SvaraCitera