Aviseringar
Rensa alla

Bli kortare


Ämnesstartare

Hejhej, jag känner mig otroligt dum som frågar, men jag måste få veta IFALL att det finns en liten chans att jag kan göra något åt detta.
Jag är en sjukt lång tjej, 172cm över havet. Och jag stör mig på det otroligt mycket. Nästan alla tjejer jag känner är kortare än mig.
Dom flesta killar är längre än mig, men dom verkar ändå föredra tjejer som är kring 156-157 cm.
Jag har iofs haft 3 förhållanden.
Men nu till saken, finns det något sätt jag kan träna på som skulle få mig, ja iallafall 5 cm kortare? Skulle kännas så mycket bättre. Jag hatar min längd, känner mig verkligen urful som är en sån flaggstång 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

ssannaek:

Jag är en sjukt lång tjej, 172cm över havet.

Herregud vad lång du är!
hoppas du inte har slutat växa :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Herregud vad lång du är!
hoppas du inte har slutat växa :>

Seriösa svar tack..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

Seriösa svar tack..

Nej, du kan inte träna dig till att krympa


   
SvaraCitera

Ett seriöst svar är att du inte är särskilt lång, även om du kanske tycker det är jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skär av dig halsen och ha huvudet direkt på torson så sparar du några centimeter[cute]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Umgås med mina vänner istället.. Jag är 168 och dom flesta är längre än mig, över 170..[cute]


   
SvaraCitera

172 cm är ju inte särskilt långt. Det finns inga sätt man kan bli kortare på förutom att kanske skaffa sig sämre hållning eller kapa av fötterna. Och det är så fult när långa tjejer går runt och har dålig hållning för att de vill dölja sin längd, dessutom kan man få ryggproblem om man går runt så hela tiden. Du får helt enkelt vänja dig och bli mer bekväm med din längd, för du är verkligen inte lång som en flaggstång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte att du kan göra något mer åt saken än att lära dej att leva med det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

Jag är en sjukt lång tjej, 172cm över havet.

Det är ju as gött att ha en brud som är ungefär lika lång som en själv. Jag är 175 och det är ju perfekt pussaslängd för en tjej att vara 170-180 för mig.

Är ju hur jobbigt som helst att böja sig ner bara för man ska kyssas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

172cm

Är inte långt.

Det finns en metod som går ut på att man kapar skelettet i benen så man blir x cm kortare. Då får du en stor "bulle" där den överblivna muskelmassan en gång satt mot skelettet och du måste träna som en elit atlet under lång tid för att bli av med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta killar brukar väl föredra långa brudar framför korta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

De flesta killar brukar väl föredra långa brudar framför korta?

indeed

Hatar brudar som är mycket kortare än mig. Dom ska vara runt min egen längd. Perfekto! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag önskar jag kunde sjunga en sång för dig så att det kändes bättre.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Jag önskar jag kunde sjunga en sång för dig så att det kändes bättre.

<3


   
SvaraCitera