Aviseringar
Rensa alla

Bli kriminaltekniker


Ämnesstartare

Känns häftigt att kunna säga att man är en kriminaltekniker så jag bestämmer mig för att bli det, bara för att det är c00lt. Såsom röka.

Det jag förstår är att jag måste vara en anställd polis för att kunna utbilda mig vidare och studera i SKL MEN, hur blir jag polis? Eller finns det ett annat sätt än att först vara anställd polis, typ att bara fortsätta studera tills man blir ktekniker? 😀

För polis behöver väl man läsa Sam och jag hatar Sam. Hade tänkt att gå NV och det känns ju att det bör funka då jag kanske har biologi och kemikompetensen som behövs för ktekniker. Eller? Wait, what?


   
Citera
Ämnesstartare

kevindendaylige:

Känns häftigt att kunna säga att man är en kriminaltekniker så jag bestämmer mig för att bli det, bara för att det är c00lt. Såsom röka.

[zzz]

kevindendaylige:

Det jag förstår är att jag måste vara en anställd polis för att kunna utbilda mig vidare och studera i SKL MEN, hur blir jag polis?

http://polisen.se/sv/Bli-polis/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige:

För polis behöver väl man läsa Sam och jag hatar Sam. Hade tänkt att gå NV och det känns ju att det bör funka då jag kanske har biologi och kemikompetensen som behövs för ktekniker. Eller? Wait, what?

Du kan i stort sätt läsa vad som helst.

Klicka på länken i mitt förra inlägg för mer information.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige:

Känns häftigt att kunna säga att man är en kriminaltekniker så jag bestämmer mig för att bli det, bara för att det är c00lt. Såsom röka.

Du är lite omogen va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

​13:e säkbat​14:e MPkomp​15:e MPkomp
Gör GMU, bli anställd i något av dessa kompanier, läs MP, fullgör kontraktet, kontakta PHS, läs upp resterande kurser (Våld i nära relation, Akutsjukvård, vapenhantering P226/8/9 samt förstärkningsvapen), tenta av redan avklarade kurser, du är nu polis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige:

Känns häftigt att kunna säga att man är en kriminaltekniker så jag bestämmer mig för att bli det, bara för att det är c00lt. Såsom röka.

Du e tuff. Bli min vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade hoppats på att ni känt av ironin.

tradet:

du är nu polis.

Dont get it.

S3ON:

Du kan i stort sätt läsa vad som helst.

För att bli polis? Men hur blir jag KRIMINALTEKNIKER så snyggt som det heter.


   
SvaraCitera

kevindendaylige:

Känns häftigt att kunna säga att man är en kriminaltekniker så jag bestämmer mig för att bli det, bara för att det är c00lt.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Du är lite omogen va?

Tror han kommer att mogna fram tills tiden är inne. [wink]

kevindendaylige:

För att bli polis? Men hur blir jag KRIMINALTEKNIKER så snyggt som det heter.

Varför inte ringa dem & fråga? Polisen allså..[y]

Eller prova att ringa 118-800.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror han kommer att mogna fram tills tiden är inne.

Mabye. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Mabye. [y]

Oavsett vad, så betyder inte det att han kommer misslyckas totalt med sitt arbete.

Fast det är klart.. Sådana typer av arbeten bör tas på allvar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sådana typer av arbeten bör tas på allvar.

Det jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår ingen mina skämt?[sad]


   
SvaraCitera

kevindendaylige:

Det jag förstår är att jag måste vara en anställd polis för att kunna utbilda mig vidare och studera i SKL MEN, hur blir jag polis?

Hade jag varit du hade jag googlat "hur blir jag polis" och klickat på första länken. Med 95% sannorlikhet hittar du vad du letar efter där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige:

Förstår ingen mina skämt?[sad]

Nej.


   
SvaraCitera