Aviseringar
Rensa alla

Bli längre?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille på 17 år som mår dåligt över min längd. Jag är ca 171-172 cm lång och vill verkligen bli längre utan någon operation eller något annat kirurgiskt ingrepp. Vill helst bli mellan 180 och 185 cm lång men blir mer än nöjd om jag lyckas bli 176-179 cm lång, helst inom ett år. Någon som har tips på hur jag kan bli längre?

Juni 2011( i 7an) var jag 165 cm lång
Någongång i 8an (2011/2012) så var jag 169 cm lång, osäker på om jag hade skor eller inte
Mars 2013 så var jag 171 cm lång och har inte växt sen dess.


   
Citera

jag har inte så bra koll hur man brukar växa, mina tips är väl typ att äta bra och träna i lagom mängd. ta hand om din kropp. men du kan mycket väl vara färdigväxt? tycker ej din längd är något anmärkningsvärt.


   
SvaraCitera

Som kille brukar tillväxten sluta efter 20-års ålder. Så hang in there. Glad


   
SvaraCitera

Du är förmodligen färdigväxt.


   
SvaraCitera

du kanske växer 1-3 cm längre högst acceptera din längd


   
SvaraCitera
b1son

ät ordentligt iaf


   
SvaraCitera

Må inte dåligt över din längd, särskilt inte med den längd du har

finns snygga och charmiga killar på under 170 cm och känner du dig inte snygg och/eller charmig så kan du tänka på hur många tjejer det finns som är under 170 cm... Om det nu är så att du vill ha en tjej som är kortare så finns det liksom

i ett sådant förhållande behöver du inte känner dig så kort som du känner dig nu. men det bästa är om du lär dig tycka om din längd istället för att hitta sätt för att känna dig längre lr hoppas på att bli det


   
SvaraCitera

kolasträckaren i chokladfabriken 


   
SvaraCitera
Draug

Operation är nog enda alternativet då, finns inga andra sätt att bli längre på naturlig väg om du redan är färdigväxt. Fast operation förstår jag att du inte vill, en smärtsam procedur att få benen avkapade för att långt senare endast bli ett par centimeter längre :S


   
SvaraCitera

Finns nå piller men då finns risk att näsa o öron oxå växer


   
SvaraCitera
Pommes

Tom Cruise är 170 ta det lugnt 😉


   
SvaraCitera
Pommes

Och den snyggaste killen vid liv enligt mig är typ 173 tror jag 🙂
(Pratar om Colton haynes)


   
SvaraCitera

du borde inte må dåligt över din längd! Är 157 cm och pojkvännen är runt 173 men känns ändå lång för mig Rodnar dessutom är många tjejer(vad jag vet) inte så överdrivet besatta av längd, för mig är det ett plus om killen är längre än mig iallafall men man blir ju kär i personen inte utseende/längd Tumme upp


   
SvaraCitera

alltså dt finns flera grymma skådespelare som har lyckats väl i livet i din längd. Om dt är till ngn tröst Rodnar


   
SvaraCitera

Du har den perfekta längden, många tjejer blir inte mer än 160-165 cm. Jag tycker det är perfekt, och jag vet att jag inte är ensam 🙂


   
SvaraCitera