Aviseringar
Rensa alla

Bli mamma vid 18 år?


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän (20år) har ett stadigt förhållande sedan 2 år tillbaka, har egen lägenhet tillsammans och fast inkomst. Misstänker att jag är gravid nu och vet inte vad jag ska göra, abort eller inte.. Jag gjorde en abort för ett halvår sedan och efter ångrade vi oss, mest jag. Vet bara inte om min pojkvän är tillräckligt mogen att bli pappa. Hjälp..


   
Citera
Ämnesstartare

nellii:

Hjälp..

[surprised]

Ni får väl använda kondom i fortsättningen, så att ni inte får oväntade överraskningar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör abort, för framtiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill egentligen inte göra abort, men det är kanske det bästa för båda pojkvännen och barnet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter inte som någon bra idé, nej.

nellii:

men det är kanske det bästa för båda pojkvännen och barnet?

Ja.


   
SvaraCitera

nellii:

vet inte vad jag ska göra

nellii:

ag gjorde en abort för ett halvår sedan

Lära dig av dina misstag är ju en sak du definitivt bör göra.
För att svara på frågan: för allas bästa, abort


   
SvaraCitera

Go 4 teh kid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellii:

Vet bara inte om min pojkvän är tillräckligt mogen att bli pappa.

Varför tror du att han inte är mogen för det?

Jag tycker du ska ta studenten innan ni skaffar barn så du iaf är klar med den biten i livet. Sen är preventivmedel bra att använda för att slippa oönskad graviditet.
Vill ni ha barn så skaffa det, det är erat val, inte något som någon annan kan fatta åt er.
Vad det bästa för er är, om det är att inte skaffa barn (och göra abort om du blir gravid) eller att skaffa barnet kan ingen säga förrän ni har barnet i eran famn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellii:

abort

nellii:

abort

nellii:

abort

nellii:

abort

nellii:

abort

nellii:

abort

Så använd:

Crypto:

preventivmedel

i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behåll, om ni vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga honom? [tard]

Och hur fan kan du råka bli gravid en gång till när du gjorde abort för 6 månader sen? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför använder ni inte preventivmedel?


   
SvaraCitera
Åtta

Var har hon sagt att de inte använder preventivmedel...? Inget preventivmedel är 100% säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du skapar en tråd på um för att fråga om råd i huruvuda du ska behålla ditt barn eller ej pekar åt att en abort är det bästa [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellii:

abort

är det ädlaste [blush]


   
SvaraCitera