Aviseringar
Rensa alla

Bli nyligen dumpad av min flickvän sen 2 år


Ämnesstartare

Hon verkar vara en feg fitta.

Kort sagt.

Förstår om det är svårt att komma över ändå... men fan, kämpa på my man!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

The fuck?! [mad]

Gillar ej människor [mad]

Jag är ej en riktig människa, så räknas ej in. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Gillar ej människor [mad]

Jag är ej en riktig människa, så räknas ej in. [wink]

Tänkte mest på:

Kviq:

men vem vill dö ensam?

[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

jobbigt läge


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

[mad][mad][mad]

Förstår ej. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon bar sig förmodligen "extra" hemskt åt just i syfte att du ska ogilla henne och genom det få gå vidare-processen underlättad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Hon bar sig förmodligen "extra" hemskt åt just i syfte att du ska ogilla henne och genom det få gå vidare-processen underlättad.

Önskar att läget var så, hon är helt enkelt inte en bra person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skrev väldigt välformulerade synpunkter om vad jag tycker om henne, bra frukost imorgon när hon startar datorn 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men shit, bete dig inte som en tolvåring. Det är så patetiskt när folk inte kan hantera att de blivit dumpade på ett värdigt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men shit, bete dig inte som en tolvåring. Det är så patetiskt när folk inte kan hantera att de blivit dumpade på ett värdigt sätt.

Grejjen är att hon är en fas dumpare som vill komma tillbaka sen, men det är över nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är schysst att du bara antar att jag har något slags behov av att agera på ett sådant sätt. Absolut inte p12 det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drowzee:

Grejjen är att hon är en fas dumpare som vill komma tillbaka

Det förändrar ju inte hur du agerade när du blev dumpad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det förändrar ju inte hur du agerade när du blev dumpad.

Det förändrar väll endå rätt mycket när man konstaterar för en "fas dumpare" att det inte längre kommer bli nån mer dumpning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istället för att sitta i kritisera mig som om att du vet nått överhuvudtaget om min relation till denna tjejen så kan du ju fråga varför innan du bara antar att jag är en frustrerad p12a


   
SvaraCitera

Drowzee:

liksom, finns det tjejer där ute som är ute efter kärlek och ett stadigt förhållande eller är mitt hopp på kärlek än jävla waste of time?

Det finns bättre tjejer tro mig.
Hon borde egentligen varit glad att hon hade någon som faktiskt ställde upp för henne & sluta va så jäkla fånig.


   
SvaraCitera