Aviseringar
Rensa alla

bli sexig


Ämnesstartare

Postorderhoran:

har också haft den känslan, undviker situationer där jag förväntas dansa eller röra mig sexigt

har du blivit av med den?


   
SvaraCitera

majkeen:

har du blivit av med den?

Känner mig ej sexig. Lider inte nämnvärt av det.


   
SvaraCitera

Jag är också mycket osexigt. Får knulla ändå. Det kommer du säkert också få!


   
SvaraCitera

majkeen:

Så nu vågar jag inte dansa på fetser längre, tex..

Kolla in några steg som du kan köra som standard om du är osäker.
+ på krogen bryr sig inte folk om man inte dansar helt galet.
+ tycker det är "sexigare" med någon som vågar dansa oavsett hur fult det är, än när någon bara stå i ett hörn.


   
SvaraCitera

majkeen:

Så nu vågar jag inte dansa på fetser längre, tex..

MEN. Det e väl bara att skita i att dansa sexigt. Man måste inte kunna dansa sexigt här i livet.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

MEN. Det e väl bara att skita i att dansa sexigt. Man måste inte kunna dansa sexigt här i livet.

skit i att dansa helt!

förutom när du har tagit knark och klockan är sju på morgonen.


   
SvaraCitera
time
 time

De flesta på forumet kan gå i god för att jag sitter i samma båt som dig. [smile]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

De flesta på forumet kan gå i god för att jag sitter i samma båt som dig. [smile]

Hur menar du nu? [no-no]


   
SvaraCitera
time
 time

respons:

Hur menar du nu?

Jag har visat mina dansmoves i stående position, hellre än att jag bara viftat lite mystiskt på händerna som tidigare. [blush] Alla skrattar åt mig.


   
SvaraCitera

rör mig också osexigt, om jag intekryper runt på marken eller sängen dvs.
har dock en sexig kropp vissa gånger, det löser alltså mitt problem.
oh, började tänka på världens sexigaste kille just nu. omg.


   
SvaraCitera

Äh. Det är så jävla tråkigt att vara sexig.
Dansa så som du tycker att det är roligt/skönt istället.


   
SvaraCitera

Om du inte saknar tuttar, rumpa, ben eller andra kroppsdelar som kan vara tilldragande för män så tvivlar jag på att du får en diss för att du rör dig osexigt såvida du inte utdelar pungsparkar till höger och vänster medan du dansar och även OM du gör det är det endast ett mindre problem ifall du är villig att ligga med killen du sparkat på bollarna.
Vidare tror jag att dina tröjpucklar förhindrar de flesta av manskön att observera hur du rör dig alls, så chansen för att någon kommer märka det är minimal.


   
SvaraCitera

Jag känner mig smidig som en cementblandare och naturlig som kloning på ett dansgolv, så jag förstår väl vad du menar, även om jag förstår att det är mer press på tjejer generellt att vara just "sexiga", tyvärr.

Min lösning på problemet är att, på krog/klubb, bli full och försöka stå mitt i smeten (eftersom folk dansar själva runt omkring mig med sina vänner så märker de liksom inte riktigt av mig då). Om jag däremot står nära en kant så folk utanför dansgolvet ser mig så ballar jag ur.

Alternativt så går jag till ställen där det är okej att dansa som ett mongo. Går t.ex. på en elektronisk musikfestival eller svartklubbar där det liras dubcore/dubstep, grime, techno o.dyl. Mycket mer avslappnad miljö och man vet att inte en jävel bryr sig. På krogar/klubbar är det mycket mer sexuell laddning och mindre för skojs skull. Detta kanske dock inte hjälper dig om du inte råkar vara inne på den sortens musik. [crazy]

Ett sista tips är att dansa relativt långsamt. Det funkar inte till alla sorters musik, men att bara köra ganska små rörelser och mer svänga till musiken istället för att hoppa aggressivt. Detta funkar fett bra för en av mina tjejkompisar som typ rör sig i 35bpm när låten går i 140 och lyckas se fett sexig ut. [surprised]

Skulle dock aldrig dansa på en hemmafest, vem gör ens det? Där sitter man väl mest och dricker sprit? [sad]

Fan vilket långt svar, nu blev det pinsamt...


   
SvaraCitera

Är lika sexig som ett säck potatis. Men skiter i det och är mitt osmidiga och klumpiga själv istället.
Ska man dansa är det bättre att dansa för att ha roligt, inte för att försöka vara het. Det ser oftast bara löjligt ut.


   
SvaraCitera

What Egyptis said.


   
SvaraCitera