Aviseringar
Rensa alla

Bli snabbare brun


Ämnesstartare

Jag har hört att om man verkligen vill bli "neger" (inget rasistiskt) så ska man använda coccosolja, någon som vet vart man kan köpa det billigt? Helst inte apoteket 😉

Om du har ett eget resept på coccosolja så skriv gääärna det 😀

Har även hört att man kan smörja in sig i matolja för att bli brunare i solen? stämmer det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Pajbarnet:

neger

[tard][tard][chocked][chocked][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][cry][cry][cry][sad][sad][sad][chocked][chocked][tard][sad][surprised][censur][censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

[tard][tard][chocked][chocked][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][no-no][cry][cry][cry][sad][sad][sad][chocked][chocked][tard][sad][surprised][censur][censur]

Förstog att ngn skulle reagera x) men jag tar "neger" som en komplimang så... jag skulle själv vilja vara mörkhyad (:


   
SvaraCitera

Ska du bli neger?[confused]


   
SvaraCitera

tror snarare du blir brun än blir neger, duh.


   
SvaraCitera

provat bajs?


   
SvaraCitera
B3ll4

men isåfall måste man ha en rätt bra färg innan man börjar använda det [smile] men annars är de asbra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Ska du bli neger?[confused][/quote
Ett uttryck bara 😉 men vill bli aaasbrun 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

men isåfall måste man ha en rätt bra färg innan man börjar använda det [smile] men annars är de asbra

Okej 😀 har en brun färg från solariet, så kan juh kanske använda det 😀 men blir man mycket brunare eller steker det bara mera ;D?


   
SvaraCitera
B3ll4

Pajbarnet:

Okej 😀 har en brun färg från solariet, så kan juh kanske använda det 😀 men blir man mycket brunare eller steker det bara mera ;D?

Men ska du åka till solen eller? för jag vet inte om det funkar i solarium med kokosolja, jag har iallafall bara haft det på sommaren när jag solat. fast jag hade det bara i slutet när jag redan hade fått ganska mkt färg, men det funkar bra. man får snabbare mer färg, men man ska inte ligga förlänge [no-no][party]


   
SvaraCitera

Pajbarnet:

Ett uttryck bara 😉 men vill bli aaasbrun 😀

Men säg det då. smartass [crazy].


   
SvaraCitera

vill också bli neger[blush]


   
SvaraCitera

Pajbarnet:

Om du har ett eget resept

bajsa först lägg bajset på ett fat ta en klick och kleta in de på dig så blir du brun


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

Men ska du åka till solen eller? för jag vet inte om det funkar i solarium med kokosolja,

haha nej inte i solarium xD ska till grekland 😉 och tänkte på sommarlovet bara (: men så man blir mycket brunare snabbare elr? (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

vill också bli neger[blush]

haha erkänn nice 😀


   
SvaraCitera