Aviseringar
Rensa alla

Bli spottad i ansiktet?


Ämnesstartare

Hur skulle du reagera om din partner spottade dig i ansiktet (eller munnen) under sexet?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle bli högst misstänksam och undra vad han höll på med. Känns lite konstigt om han helt plöstligt skulle fatta tycke för sånt och genomföra det utan att konsultera mig först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag skulle bli högst misstänksam och undra vad han höll på med. Känns lite konstigt om han helt plöstligt skulle fatta tycke för sånt och genomföra det utan att konsultera mig först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Känns lite konstigt om han helt plöstligt skulle fatta tycke för sånt och genomföra det utan att konsultera mig först.

Han kanske tänkte att du skulle gilla det... Eller så tänkte han bara att han skulle gilla det själv...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Känns lite konstigt om han helt plöstligt skulle fatta tycke för sånt och genomföra det utan att konsultera mig först.

karatekatten:

Han kanske tänkte att du skulle gilla det... Eller så tänkte han bara att han skulle gilla det själv...


   
SvaraCitera

karatekatten:

Han kanske tänkte att du skulle gilla det... Eller så tänkte han bara att han skulle gilla det själv...

Men vi har ju diskuterat det hela och dessutom så känns det barnsligt att inte prata om det först när det kommer till så förnedrande saker. Vill han tvunget spotta mig i käften medan han sätter på mig så får han fanimej ta upp det innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Han kanske tänkte att du skulle gilla det... Eller så tänkte han bara att han skulle gilla det själv...

Nej, det skulle han inte tänka [zzz]
Och ja, det skulle han kanske tänka (även om jag tvivlar starkt på att det är hans grej), men han skulle ändå prata med mig först [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

så får han fanimej ta upp det innan

Nintendo:

men han skulle ändå prata med mig först

Så om han ville det, vad skulle ni säga då..?
Bli spottad i ansiktet när ni står på knä framför honom och suger av honom... [rolleyes]


   
SvaraCitera

karatekatten:

Så om han ville det, vad skulle ni säga då..?
Bli spottad i ansiktet när ni står på knä framför honom och suger av honom...

Om det nu var hans innersta önskan, hans största fantasi ... så ja, då hade jag gått med på det. Men jag är väldigt anti gentemot förnedringsaspekter av sex. Jag måste känna mig respekterad och högt värderad för att känna mig bekväm i sexuella situationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Så om han ville det, vad skulle ni säga då..?

Det vill han inte [no-no]

karatekatten:

Bli spottad i ansiktet när ni står på knä framför honom och suger av honom... [rolleyes]

Jag skulle inte vilja påstå att vi kör med förnedring/dominans/undergivenhet och sådant, så jag hade blivit lite: "lol wut!?" om han började spotta på mig. Speciellt när jag vet att han inte är så värst dominant av sig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag måste känna mig respekterad och högt värderad för att känna mig bekväm i sexuella situationer.

Men man kan ju respektera nån och älska den mer än allt annat men ändå gilla att förnedring...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle gärna spotta dig i ansiktet.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Skulle gärna spotta dig i ansiktet.


   
SvaraCitera

karatekatten:

Men man kan ju respektera nån och älska den mer än allt annat men ändå gilla att förnedring...

Absolut. Det funkar för många andra, men inte för mig bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle förmodligen bli paff, skratta och eventuellt göra något av situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Absolut. Det funkar för många andra, men inte för mig bara.

Ok! [smile][y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nachac:

göra något av situationen

Göra något som vadå..?


   
SvaraCitera